توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39592
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
مینو بدیعی:
روز به روز جا برای مطبوعات تنگ‌تر می‌شود
یک استاد ارتباطات ارزیابی‌اش از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را این گونه ارائه داد: به اعتقاد من برگزاری نمایشگاهی با عنوان مطبوعات در هر شرایط کار بسیار شایسته و ارزنده‌ای است؛ چرا که به هر حال در شرایط امروز روز به روز جا برای رسانه‌های مکتوب مثل مطبوعات تنگ‌تر می‌شود؛ بنابراین برگزاری چنین نمایشگاهی کار پسندیده‌ای است.
روز به روز جا برای مطبوعات تنگ‌تر می‌شود
به گزارش خط نیوز به نقل از ایسنا؛ مینو بدیعی در تکمیل مطلب بالا توضیح داد: به دلیل حضور رسانه‌های دیجیتالی و همچنین حضور گسترده خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به نظرم این گام - برگزاری نمایشگاه مطبوعات - خیلی مثبت و خوب است اما اینکه امسال چندین رسانه حضور نداشتند به نظرم حرکت ناشایست و نادرستی بود و ضربات اصلی را به خود ماهیت مطبوعات می‌زند؛ البته ناگفته نماند که خود وزارت ارشاد هم در این مورد خیلی بی‌تفاوت برخورد کرد.

او در ادامه گفت: در هر صورت باید گروه‌های مخالف هم به نمایشگاه امسال مطبوعات می‌آمدند و حضور پیدا می‌کردند. تا آنجا که من اطلاع دارم نمایشگاه مطبوعات امسال با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم روبه‌رو شد، به ویژه که امسال تالارهای گفت‌وگو در این نمایشگاه با حضور چهره‌هایی چون صادق زیباکلام و سپس عباس عراقچی باعث حضور گسترده مردم شد. این نشان می‌دهد که جامعه ما به ویژه جوانان هنوز هم به رسانه و مطبوعات توجه بسیاری دارند.

بدیعی در پایان بیان کرد: به نظر می‌رسید نقش مطبوعات کم‌رنگ شده باشد اما با استقبالی که مردم امسال از نمایشگاه مطبوعات داشتند دیدیم که این‌طور نبود. به نظرم نمایشگاه مطبوعات می‌تواند بهتر از این‌ها برگزار شود و از قالب اینکه صرفا با بازدید چهار نشریه همراه باشد کاملا خارج شود و ایجاد کارگاه‌های آموزشی، ارتباط هر چه بیشتر روزنامه‌نگاران با توده‌های مردم باشد.
Share/Save/Bookmark