توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۳۸
پایان انتخابات، آغاز عملیات فکری برای ساخت ایران اسلامی؛
انتخابات مجلس در دور دوم به پایان یافت و نامزدهای جریان های اصولگرایی توانستند با کسب آراء مردمی به مجلس راه یابند.
پایان انتخابات، آغاز عملیات فکری برای ساخت ایران اسلامی؛
انتخابات مجلس در دور دوم به پایان یافت و براساس اخبار نامزدهای جریان های متصل به اصولگرایی توانستند با کسب آراء مردمی به مجلس راه یابند.
انتخابات در دوره ی جاری علیرغم فقدان اصلاح طلبان با حضور پر شور مردم مواجه شد و نشان داد که مردم برای انقلاب خویش بیش از هر جریان سیاسی دیگری ارزش قائل هستند.
این انتخابات به خوبی نشان داد که آنهایی که می خواستند و گمان می بردند که در فقدان آنها مردم از نظام رویگردان می شوند در خواب و خیال هستند.
اما انتخابات هر چه بود تمام شد  و نتایج آن حتما برای مردم مبارک خواهد بود، و در این بین سخن از تشکیل مجلس نوین برای آبادانی ایران اسلامی در محافل سیاسی گرم است.
انتخابات مجلس نهم برخلاف انتخابات های قبلی شاهد شکست گلادیاتورهای مجلس بود و حضور بسیاری از چهره های ناشناخته و البته اصولگرا و جوان می تواند مجلس نهم را مجلسی پر شور و اثرگذار کند.
منتخبان مجلس نهم باید با دقت در خواسته های رهبری معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی در راه پیشرفت گام بردارند.
بی شک حضور گرم مردمی باید دلهای نمایندگان را به این سمت بکشاند که با تمام توان برای خدمت گزاری صادقانه و عالمانه حرکت کنند.
بهترین پاسخ به اعتماد مردمی حضور پر انرژی و دقیق نمایندگان در مجلس و بررسی های کارشناسانه برای باز کردن گره های مشکلات مردمی است.
Share/Save/Bookmark