توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37378
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
در میان کشتار مردم در سوریه، عراق و یمن؛
جلسه عجیب و محرمانه شورای امنیت/ «همجنس‌بازان» اولویت دارند!
در میان کشتار مردم خاورمیانه به دست تروریست‌های داعش و بمب‌های آمریکایی آل سعود، شورای امنیت سازمان ملل جلسه‌ای اختصاصی برای بررسی کشته شدن چند همجنس‌باز در عراق و سوریه برگزار کرد.
جلسه عجیب و محرمانه شورای امنیت/ «همجنس‌بازان» اولویت دارند!
به گزارش خط نیوز به نقل از جام نیوز، در حالی که مردم خاورمیانه در سایه سکوت و انفعال سازمان‌های بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد از وجود تروریست‌ها رنج می‌برند، شورای امنیت جلسه‌ای عجیب برای بررسی وضعیت همجنسبازان در حکومت داعش تشکیل داد. این جلسه اختصاصی و محرمانه بوده است.


رسانه‌های غربی خبر داده‌اند که شورای امنیت سازمان ملل متحد، روز دوشنبه، دوم شهریور ماه، برای نخستین بار، در جلسه ای غیرعلنی مسائل همجنس‌بازان را که در سوریه و عراق مورد حمله گروه داعش قرار می‌گیرند، مورد بررسی قرار داد.

"سامانتا پاور" نماینده ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل
تشکیل این جلسه که به پیشنهاد آمریکا و شیلی برگزار شد وقتی عجیب‌تر می‌شود که سامانتا پاور، سفیر آمریکا در سازمان ملل آن را "قدمی تاریخی" خواند.

سفیر آمریکا در خارج از جلسه محرمانه به خبرنگاران گفت: «تاریخی است که هفتاد سال پس از ایجاد شورای امنیت، سرنوشت دگرباشان جنسی [همجنس‌بازان] که نگران جان خود در سراسر جهان هستند، در کانون بحث ها قرار می گیرد.»

کودک مظلوم سوری پس از حمله داعش
سامانتا پاور می گوید که جلسه شورای امنیت بر اذیت و آزار همجنسبازان از سوی داعش متمرکز بود.

دولت‌های غربی می‌کوشند به جای برخورد منطقی و عقلایی با معضلات اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی، آن‌ها را قانونی کنند و به مردم کشورهای مختلف تحمیل کنند. قانونی کردن بیماری روحی، روانی و جسمی همجنس‌بازی، قانونی کردن مصرف مواد مخدری مانند ماری جوآنا و حشیش، آزاد گذاشتن فحشا و روسپی‌گری و... از جمله اقدامات غیرمنطقی و غیرعقلانی این دولت‌هاست.

کودکان مظلوم یمن
درباره تشکیل این جلسه نیز باید به چند نکته مهم و قابل توجه اشاره کرد:
۱. مگر تعداد همجنسبازان در این دو کشور چند نفر است که شورای امنیت را به تشکیل جلسه‌ای مستقل برای آن‌ها واداشته است؟!
۲. چرا شورای امنیت سازمان ملل برای میلیون‌ها نفر از مسلمان‌ها، مسیحیان، یهودیان، کردها، ایزدی‌ها و... که از سوی تروریست‌ها آزار و اذیت می‌شوند جلسه‌ای مستقل برگزار نمی‌کند؟
۳. حدود پنج ماه پیش شورای امنیت برای بررسی حمله عربستان به یمن جلسه‌ای تشکیل داد که در آن به جای محکوم نمودن متجاوز و قاتل زنان و کودکان مظلوم یمنی، مدافعین و مبارزان مردمی یمن محکوم شدند! چرا؟ سکوت و انفعال این سازمان بین‌المللی در برابر تجاوز به خاک یک کشور و کشتن مردم، از یک سو و برگزاری جلسه برای چند ده نفر بیمار همجنس‌باز از سویی دیگر، چه معنایی دارد؟

آوارگی مردان، زنان و کودکان عراقی؛ از تروریست‌های داعش یا شورای امنیت بی‌خاصیت؟!

۴. بهتر نیست شورای امنیت به جای برگزاری چنین جلساتی، به آمریکا فشار آورد که وارد مبارزه عملی و واقعی با داعش شود؟ از زمان تشکیل ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا، مردم منطقه تنها شاهد عملیات‌های محدود، فرسایشی و بی‌فایده علیه داعش بوده‌اند. بزرگنمایی و تبلیغ برای این عملیات‌های هوایی محدود به هدف اصلی آمریکایی‌ها تبدیل شده است. ترکیه هم که به تازگی به ائتلاف پیوسته، به جای داعش، کردهایی را هدف قرار می دهد که با داعش می‌جنگند!

داعش هر روز قدرتمندتر می‌شود اما دولت‌های غربی به جای برخورد واقعی با تروریست‌ها، از این فرصت برای اهداف خود؛ همچون تبلیغ و گسترش همجنس‌باری، بهره می‌برد.

همه این‌ها نشان می‌دهد که گویا فعلا وجود تروریست‌های داعش بیشتر به نفع دولت‌های غربی است.
Share/Save/Bookmark