توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69788
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
دهن کجی رسمی روزنامه کرباسچی به دستگاه امنیتی و قوه قضائیه
رسانه های اصلاح طلب در پروژه اغتشاشات سال گذشته که با محوریت جریان ضدایرانی تجزبه طلب در کشور پیاده شد، در حکم بازوری رسانه ای آشوبگران فعالیت می کردند که جهان نیوز در گزراشات متعددی به آن پرداخت.
دهن کجی رسمی روزنامه کرباسچی به دستگاه امنیتی و قوه قضائیه
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: در حالی که سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست خبری خود به صراحت درباره دو به ظاهر خبرنگار اصلاح طلب روزنامه های هم میهن و شرق سخن گفته بود و اتهام آنها را همکاری با دولت متخاصم آمریکا و بدون ارتباط با حرفه خبرنگاری اعلام کرده بود، روزنامه هم میهن با مدیرمسئولی غلامحسین کرباسچی، عکس و تیتر اصلی شماره امروز خود را به آنها با عنوان «خبرنگاران تنهاتر از همیشه»(!) اختصاص داده است.

ستایشی در مورد آخرین وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی با بیان اینکه، کسانی در مورد این دو خبرنگار نظراتی اعلام کردند، اما آن‌ها در مقام رسیدگی نیستند و مسئولیتی ندارند، گفته بود: موضوع اتهامی این دو خبرنگار ارتباطی با گزارش مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آن‌ها ندارد.

وی افزود: این اشخاص در مقاطعی همکاری‌هایی با دولت متخاصم آمریکا داشتند که به زودی گزارش کاملی از این موضوع در اختیار عموم ملت بزرگوار ایران قرار خواهد گرفت.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ آخرین دفاع متهمان مذکور در دادگاه اخذ شد و وکلای پرونده تقاضای مهلت سه روزه برای ارایه لایحه دفاعیه خود درخواست کردند که این وکلا روز شنبه ۷ مرداد لایحه خود را تقدیم دادگاه کردند و پرونده در حال انشای رأی است.

در بخشی از بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره فتنه پائیز 1401 نیز به حضور این دو به ظاهر خبرنگار اصلاح طلب در دوره های براندازی و جنگ ترکیبی اشاره شده است: «سرویس‌­های جاسوسی غربی در برخی کشورها دوره‌های براندازی و جنگ‌های ترکیبی تشکیل می‌دادند. به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مهسا امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش ­دیدگان همین دوره ­ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌­دار پرداخت. اقدامات «الف.م» که با استفاده از همان پوشش با حضور در سقز، به تحریک اطرافیان مرحوم، کارگردانی برخی صحنه‌­ها و انعکاس اخبار جهت­‌دار از مراسم تشییع و تجمعاتِ شکل­گرفته به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌­دیده­ دوره‌­های آمریکا در کشورهای خارجی است».


گفتنی است بحث وطن فروشی در بین خبرنگاران اصلاح طلب موضوع جدیدی نیست و افراد متعددی که سابقه حضور در رسانه های اصلاح طلب داشته اند این روزها در رسانه ها معاند خارج از کشور با عناوینی مختلفی نظیر کارشناس و گوینده خبر مزدوری می کنند.

مطلب هم میهن یعنی خبرنگار دانستن وطن فروشان همراه با دشمنان ملت ایران، توهین بزرگی به جامعه بزرگ و شریف خبرنگاران است که با همه سختی های این حرفه در حال ادامه کار هستند.
Share/Save/Bookmark