توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 32878
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
نگاهی به اینستاگرام نشریه هتاک فرانسوی؛
فرار «شارلی» از ایرانیان عاشق محمد(ص) +تصاویر
پس از به اوج رسيدن اين كمپين و پيوستن اقشار مختلف مردم به آن، پيامي در شبكه هاي اجتماعي دست به دست منتقل شد كه مضمون آن دعوت به اعتراض مستقيم به اقدام موهن مجله شارلي بود.
فرار «شارلی» از ایرانیان عاشق محمد(ص) +تصاویر
به گزارش خط نیوز، ايرانياني كه هيچ توهيني به مقدساتشان را تحمل نمي كنند، صفحه مجله هتاك فرانسوي در اينستاگرام را تبديل به كمپين عشاق محمد(ص) كردند.



پایگاه خبری رویش در این باره نوشت: پس از اقدامات توهين آميز مجله شارلي نسبت به پيامبر مكرم و معظم اسلام، كمپين خودجوشي راه اندازي شد كه شبكه هاي اينترنت را فرا گرفت. پس از به اوج رسيدن اين كمپين و پيوستن اقشار مختلف مردم به آن، پيامي در شبكه هاي اجتماعي دست به دست منتقل شد كه مضمون آن دعوت به اعتراض مستقيم به اقدام موهن مجله شارلي بود.



در همين راستا مردم ايران به صفحه اين مجله در اينستاگرام رفتند و با درج نظرات خود، عشق و ارادت خالصانه خود به حضرت محمد -صلوات الله عليه و آله و سلم- را نشان دادند و با اين كار به حركت غيرانساني اين مجله اعتراض نمودند.



گفتني است تعداد نظراتي كه تا زمان مخابره اين خبر در اين صفحه درج شده است، تقريبا ۲۸۳۸۰ نظر مي‎باشد.



اما ساعاتی پيش صفحه اين مجله در اينستاگرام از دسترس عموم خارج شد و به عبارتي، مجله شارلي در اقدامي عجيب از ايراني ها فرار كرد و صفحه اش را private نمود تا ديگر افراد غيرفالو نتوانند نظري بگذارند.



اين خود نشان دهنده دروغ بزرگ مدعيان آزادي بيان است كه تحمل ابراز نظرات مؤدبانه مردم را ندارند.



البته گفتني است باز هم مردم غيور و متدين ايران بايستي به ارسال اين پيام ها ادامه دهند؛ چرا كه جسارتي كه اين مجله به ساحت اسلام و انسانيت كرده است، شايسته پاسخ هايي كوبنده‌تر و عميق‌تر خواهد بود.



آنچه در پایین مشاهده می‎کنيد، نتیجه زير و رو كردن صفحه رسمي مجله‌اي‌ست كه توهين به مقدسات اسلام را در دستور كار دارد!


Share/Save/Bookmark