توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37396
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
آیا روزنامه اصلاح‌طلب بابت آگهی تبلیغاتی‌اش از مفسد اقتصادی پول گرفته است؟
روزنامه‌ آرمان هاشمی در اقدامی جالب توجه فیلم زندان رفتن آقازداه مفسد را در بخش تبلیغات خود قرار داده و این شائبه را بوجود آورده که علاوه بر خط سیاسی از لحاظ مالی نیز از خانواده هاشمی تغذیه می‌کند.
آیا روزنامه اصلاح‌طلب بابت آگهی تبلیغاتی‌اش از مفسد اقتصادی پول گرفته است؟
به گزارش خط نیوز به نقل از مشرق – روزنامه آرمان که به روزنامه آرمان هاشمی معروف است؛ در اقدامی قابل توجه فیلم زندان رفتن مهدی هاشمی را از زمان اجرای حکم تا به امروز در بخش تبلیغات سایت اینترنتی این روزنامه برای بازدید مخاطبین خود قرار داده است.

از آنجا که این فیلم حاشیه‌ساز مورد انتقاد قوه قضائیه نیز قرار گرفته و در بخش تبلیغاتی سایت روزنامه مذکور جای گرفته است، به نظر می‌رسد که خانواده هاشمی مبلغ خاصی برای تبلیغات فیلم به حساب این روزنامه زنجیره‌ای واریز کرده است.

آرمان که اکثر صفحات خود را با عکس و سخنان هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش می‌بندد و روی پیشخوان روزنامه فروشی‌ها می‌فرستد، در میان افکار عمومی و کسانی که با نوع خط و خطوط سیاسی رسانه‌ها آشنا هستند به روزنامه اجاره‌ای و خانوادگی هاشمی معروف است.

جالب اینجاست که تبلیغات این فیلم در بخش اصلی سایت مذکور و به عنوان تنها آگهی تبلیغاتی در این بخش قرار گرفته است و این شائبه را بیشتر پررنگ می‌کند که روزنامه مذکور نه تنها از لحاظ سیاسی بلکه از لحاظ مالی نیز از خانواده هاشمی تغذیه می‌کند.
Share/Save/Bookmark