توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63306
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱
آیت الله علما:
بصیرت و آگاهی ملت دشمنان را به زانو درآورده است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بصیرت و آگاهی ملت ما دشمنان را به زانو درآورده است.
بصیرت و آگاهی ملت دشمنان را به زانو درآورده است
به گزارش خط نیوز، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای هدایت انسان‌ها در زمان‌های مختلف مبعوث کرده است، اظهار داشت: فعالان بسیج رسانه سرمایه‌های انسانی هستند و امروزه با وجود تهاجمات و مشکلات موجود به ویژه در فضای مجازی مسئولیت هدایت انسان‌ها به دوش بسیج رسانه است.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ تکرار می‌شود، افزود: امام صادق (ع) حضرت عباس را «نافذالبصیره» خواند که با وجود دعوت قوم خود دست از یاری امام حسین (ع) بر نداشت

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه سردار سلیمانی هم به دلیل داشتن بصیرت و تشخیص قوی سرمایه‌ای برای همگان بود، عنوان کرد: با وجود اینکه با فراز و نشیب سیاسی و غیر سیاسی رو به رو هستیم، باید با بصیرت و آگاهی به مسائل نگاه کنیم.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) نیز «نافذ البصیره» بودند و هنگام تصمیم‌گیری ۵۰ سال آینده را در نظر می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم نیز از همین ویژگی برخوردار بود.

وی بیان داشت: به تاسی از انبیا که فطرت مردم را تجزیه و تحلیل می‌کردند قلم و بیان نیز باید آگاهی دهد و بیدار کند و باید بیان آگاهی بخش باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه هر روز ما باید عاشورا و تاسوعا و محرم باشد، افزود: مردم ایران جوانانی پاک و سالم دارد که باید به آنها مطالعه و خوراک فکری داده شود و در این راستا همه همان گونه که خداوند با دعوت به نماز و صراط مستقیم به ما خط دهی کرده تا روز قیامت موظف به خط دهی به صراط مستقیم هستیم.

وی با عنوان اینکه صراط مستقیم یک خطی امت و تضمین گر سلامت انسان تا آخر است، بیان کرد: سوره حمد ام الکتاب است و نقطه شفاف آن صراط مستقیم بیان شده بنابراین همه باید به صراط مستقیم دعوتگر باشیم.

آیت الله علما گفت: آنچه موجب شده امروز قدرت بزرگ و فرعون زمانه در مقابل ملت ایران زانو بزند بصیرت و آگاهی ملت و عقل و تدبیر افرادی چون حاج قاسم است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر عقل و تدبیر و مدیریت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این در حالی است که حاج قاسم انسانی معمولی از یک روستای کرمان بوده است.
Share/Save/Bookmark