توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43786
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
باید از مسلمان عذرخواهی شود
برانکو: آمادگی بازی با تراکتورسازی در هر ورزشگاهی را داریم/ تخت جمشید را که دیدم، روحیه گرفتم
سرمربی پرسپولیس گفت: بازی با تراکتورسازی در هر زمینی برگزار شود برای هر دو تیم یکسان است.
برانکو: آمادگی بازی با تراکتورسازی در هر ورزشگاهی را داریم/ تخت جمشید را که دیدم، روحیه گرفتم
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل هف سمنان به خبرنگاران گفت: بازی دوستانه‌ای بود و قبل از هر چیز می‌خواستیم وضعیت بازیکنان را بسنجیم.

وی ادامه داد: به هر حال ما در شرایط سخت تمرینات این بازی دوستانه را برگزار کردیم و از لازم است که بدانیم بازیکنان ما در این شرایط چه طور می‌توانند بازی کنند.

برانکو راجع به گلزنی مهاجم اوکراینی تیمش در 2 بازی اخیر پرسپولیس عنوان کرد: پریمیوف در 2 بازی دوستانه 2 گل به ثمر رسانده و کم کم در حال آماده شدن است. در هر صورت این بازیکن در آینده بهتر می‌توان اظهار نظر کرد چرا که او هنوز به طور کامل آماده نیست و رفته رفته شرایط بهتری کسب می‌کند. او مهاجم است و وظیفه‌اش گلزنی و طبیعی است که شرایطش در آینده بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این که دستاوردش از سفر به شیراز چه بوده است، خاطر نشان کرد: ما سفر خوبی به شیراز داشتیم اول بحث افتتاح کارخانه و فروشگاه اسپانسرمان بود و مسئله دیگر بازدیدمان از یک مکان که یکی از مهمتری مکان‌های ایران و جهان است. تخت جمشید را می‌گویم که واقعاً بی‌نظیر است و در آنجا ما نماد پرسپولیس را از نزدیک دیدیم و از آن کلی انرژی گرفتیم.

وی با اشاره به تیم هف‌سمنان یادآور شد: ما امروز با تیم لیگ دویی بازی داشتیم و حریفمان از نظر سازماندهی و نظم تیمی در سطح خوبی قرار داشت. تاثیرگذاری مربی روی این تیم مشهود بود و آنها حریف خوبی برای ما بودند.

برانکو در واکنش به پیشنهاد امیر قلعه نویی مبنی بر این که بازی رفت تراکتور سازی و پرسپولیس در تهران برگزار شود و دیدار برگشت در تبریز، تصریح کرد: در این مورد باشگاه و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده هستند، اما آنچه مشخص است هم اکنون هوای تبریز برای ما خیلی بهتر است تا اینکه بخواهیم در زمستان با تراکتور در تبریز بازی کنیم. تاکید می‌کنم که در این مورد تصمیم را باشگاه واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که در روزهای اخیر یک سری حواشی در مورد محسن مسلمان پیش آمده و باعث احضار او به کمیته اخلاق فدراسیون شده است، گفت: من در این مورد اطلاعات زیادی ندارد و واقعاً نمی‌دانم چرا او را احضار کردند.

وی در ادامه راجع به این که گفته می‌شود احضار مسلمان به کمیته اخلاق به نوعی سوء تفاهم بوده است، افزود: اگر واقعاً سوء تفاهم بوده است باید از مسلمان عذرخواهی شود.

برانکو در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر عصبانیت فرشاد احمدزاده در پایان دیدار دوستانه پرسپولیس و هف‌سمنان عنوان کرد: احمدزاده به خاطر مصدومیتی که داشت امروز یک نیمه بازی کرد شاید او از نتیجه بازی رضایت نداشت و با توجه به نتیجه رخ داده آیا او نباید عصبانی شود؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره این که گفته می‌شود او از عملکرد شاگردانش در بازی تیم سمنانی ناراضی بود و برای همین از شاگردانش خواست در زمین مانده و ریکاوری کنند، گفت: در پایان نیمه اول بازیکنانی که به میدان رفته بودند زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند و این اتفاق هم برای بازیکنانی که در نیمه دوم راهی میدان شدند رخ داد. فکر نمی‌کنم مسئله دیگری بود.

وی در مورد دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی اضافه کرد: الان زود است که بخواهیم راجع به شرایط 2 تیم بری این بازی صحبت کنیم. هم ما و هم تراکتور در حال آماده‌سازی خود هستیم. مسلماً این بازی برای هواداران 2 تیم اهمیت زیادی دارد و به مانند یک دربی است. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و از این که ورزشگاه پر از تماشاگر شود استقبال می‌کنم.

برانکو با تاکید بر این که برایش فرقی نمی‌کند بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در کدام زمین برگزار شود، افزود: ما آمادگی لازم را برای بازی با تراکتور در هر زمینی را داریم و اعتقاد داریم شرایط زمین به هر شکلی باشد برای 2 تیم یکسان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه گفت: من از عملکرد تمامی کادر بازیکنان راضی هستم و اعتقادم این است که آنها به مانند هر تیم دیگری بعضی وقت‌ها دچار افت می‌شوند و این طبیعی است.
Share/Save/Bookmark