توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53596
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
مطهری: به دلیل وعده‌های دروغین برخی مدیران ایرانی فرار کردم/ لیگ عمان بیشتر از لیگ ایران دیده می‌شود
مهاجم ایرانی تیم فوتبال صحم عمان گفت: قول‌ها و وعده‌های دروغین برخی از مدیران باشگاه‌های ایرانی باعث شد تا از فوتبال ایران فرار کنم.
مطهری: به دلیل وعده‌های دروغین برخی مدیران ایرانی فرار کردم/ لیگ عمان بیشتر از لیگ ایران دیده می‌شود
به گزارش خط نیوز؛ ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا عمان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد، گفت: خیلی‌ها این سؤال را از من می‌پرسند و تصورشان این است که فقط به خاطر پول این کار را انجام دادم. به نظر من لیگ عمان بیشتر از لیگ ایران دیده می‌شود و خیلی از بازیکنان از لیگ این کشور به اروپا و همچنین امارات، عربستان و قطر ترانسفر می‌شوند. در واقع من در تیم صحم این فرصت را دارم که از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم و در آینده شرایط بهتری پیدا کنم.

وی در ادامه افزود: اینجا برای من یک انگیزه جدید است، چون در دو سه سال اخیر در فوتبال ایران با مشکلاتی روبه‌رو شدم. برخی مدیران ایرانی وعده‌هایی به من دادند که حتی نصف آنها را نیز عملی نکردند. انگار یک نفر به آنها مأموریت داده بود که به فلان تیم بروند و آنجا را خراب کنند. در فوتبال ایران سعید آذری مدیر بسیار موفقی است که در ذوب‌آهن یک تیم خوب و باآرامش درست کرده است و ای کاش که بسیاری از مدیران ما مدیریت را از آذری یاد بگیرند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال صحم عمان همچنین کرد: من در این دو سه سال خیلی ضربه خوردم. برخی انتقاد می‌کنند که چرا عملکرد خوبی نداشتم، اما خیلی‌ها نمی‌دانند که وقتی یک مدیر وعده‌های دروغ می‌دهد چطور ممکن است که روی ذهن یک بازیکن تأثیر منفی بگذارد. سال اولی که در نفت تهران بودیم، هیچ مشکلی وجود نداشت و دیدید که چه نتایجی گرفتیم، ولی وقتی مشکلات مالی ایجاد می‌شود خیلی چیزها فرق می‌کند. من به دلیل وعده‌های دروغین برخی مدیران ایرانی از فوتبال ایران فرار کردم، این در حالی است که چند پیشنهاد داشتم، اما در نهایت تصمیم گرفتم در عمان فوتبالم را ادامه دهم.

مطهری که قرار است پیراهن شماره 10 صحم را بر تن کند در خصوص این تیم خاطرنشان کرد: صحم یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال عمان است که چند بار هم قهرمان لیگ شده و در چند رشته ورزشی دیگر فعالیت می‌کند. این تیم چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد و امیدوارم که در فصل جاری نتایج خوبی بگیریم.
Share/Save/Bookmark