توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43696
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
آقاي استاندار اين اخبار صحت دارد؟!
قاچاق و ميهماني سازمان يافته
در خبرها آمده بود که يکي از فرمانداران عزل شده دولت تدبير و اميد که هم اکنون تحت تعقيب مقامات قضايي است به قاچاق سازمان يافته متهم است، گفته مي شود ايشان چندين هزار تن پرتقال و برنج قاچاق وارد کشور نموده است. اين خبر تاکنون مورد ارزيابي و تاييد نماينده سياسي دولت قرار نگرفته است ولي از زواياي امر مشخص است که صحت خبر مورد تشکيک نيست.
قاچاق و ميهماني سازمان يافته
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ در خبرها آمده بود که يکي از فرمانداران عزل شده دولت تدبير و اميد که هم اکنون تحت تعقيب مقامات قضايي است به قاچاق سازمان يافته متهم است، گفته مي شود ايشان
چندين هزار تن پرتقال و برنج قاچاق وارد کشور نموده است. اين خبر تاکنون مورد ارزيابي و تاييد نماينده سياسي دولت قرار نگرفته است ولي از زواياي امر مشخص است که صحت خبر مورد تشکيک نيست، اما سئوال هايي که به ذهن خطور مي کند اين است که چرا و به چه دليل اين خبر در حوزه ابهام باقي مانده است، به هر حال اگر چنين خبري صحت دارد حداقل به عنوان يک فساد اقتصادي بايد مسئولين آن را ولو با اعلام رسانه اي مختصر به اطلاع مردم برسانيد، مردم نامحرم نيستند و اگر مسئولي به جرم سازمان يافته قاچاق تحت تعقيب است قبل از او انتصاب کننده اش که دولت شايسته سالار در شعار است بايد جوابگو باشد که چرا و به چه دليل با مراقبت هاي ويژه مانع از انجام اين بزه بزرگ نشده است، مسئولين نظارتي بايد جوابي در خور داشته باشند که با توجه به اشراف اطلاعاتي چرا و به چه دليل اين جرم اتفاق افتاده و صراحتاً اعلام کنند اين خبر چقدر صحت ذاتي دارد، تا از يک کلاغ چهل کلاغ آن جلوگيري به عمل آمده و موجب ضربه به اعتماد مردم نگردد.
مسئولين نظارتي استان و خصوصاً وزارت کشور چرا و به چه دليل از کتمان اين حقيقت خودداري نموده اند و سوال هاي مهم ديگري که در آينده به آن خواهيم پرداخت.
و اما خبر دوم گفته مي شود اين که در هفته هاي گذشته ، مراسمي ، نهاري و.... در يکي از شهرستان هاي استان اتفاق افتاده که اين مراسم حواشي فراواني دارد که نياز به بازگشايي و رمزگشايي آن نمي بينيم البته مقامات استان در هر سفر کاري بايد نهار و شامي داشته باشند و در محل مناسبي اطراق کنند، جا دارد صريح و بي پرده گفته شود اين ميهماني(بره کشان و کباب سازي) و که چنين پروپيمان بوده توسط چه کسي تدارک شده، چه مسئوليني در آن شرکت داشته اند و برگزار کننده چه کسي بوده؟! و محلش کجا بوده است؟ بدون ترديد مسئولين دولت تدبير و اميد مشکل مالي ندارند که تامين هزينه نهاري و شامي برايشان مقدور نباشد.
دولتي که به قول رئيس جمهورش (چند صد) فقط مديرنجومي بگير دارد. هزينه نهار و شامي برايشان نبايد مطرح باشد و اگر چنين موضوعي به حقيقت نپيوسته و به قول آقايان(شيطنت سياسي است) اين نشريه آمادگي دارد مطالب مستدل را اعلام کند صد البته مدعيان اين خبر هم اسنادشان را براي انعکاس در شماره هاي آتي به دفتر نشريه ارسال نمايند.
بدون ترديد ميهماني هاي پر زرق و برق در شأن مسئولين نظام نيست
و جا دارد مسئولين ارشد استان با
نصب العين قرار دادن رهنمودهاي
امام المسلمين و معمار کبير انقلاب
به آلودگي هاي اين چنيني تن ندهند.
منتظر روشنگري نهادهاي نظارتي در مورد خبر او هستيم.
Share/Save/Bookmark