توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70820
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
اعتبار ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاه ۳ برابر شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اعتبارات طرح ساماندهی معتادین متجاهر با پیگیری‌های مستمر در سال گذشته با سه برابر رشد همراه بود و یک مرکز ماده ۱۶ جدید برای ساماندهی معتادان خیابانی راه‌اندازی می‌شود.
اعتبار ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاه ۳ برابر شد
علی شعبانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: اعتبارات اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر در استان سه برابر شده و راهبردهایی برای مبارزه قاطع‌تر با پدیده شوم مصرف مواد مخدر در استان اتخاذ شده است.

وی رشد اعتبار اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر را نتیجه هم افزایی، رایزنی‌ها، پیگیری‌ها و مذاکرات گسترده مدیریت ارشد و متولیان ذیربط با مرکزعنوان کرد و گفت: با این اقدامات تلاش کردیم که انتظارت مردم استان در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر و همچنین کنترل مواد مخدر را محقق سازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه فضای کاری گسترده‌ای برای ساماندهی متعادین متجاهر در استان وجود دارد، از ایجاد یک کمپ ماده 16 در کرمانشاه با مسئولیت شهرداری کرمانشاه خبر داد و افزود: تمرکز اداره بهزیستی استان با مرکز صیانت در کنگاور خواهد بود که این مرکز حلقه مکمل و تکمیل کننده فرآیند ساماندهی است و در کنار این، تصمیم گرفتیم که یک کمپ ماده 16 نیز در کرمانشاه با مدیریت شهرداری کرمانشاه ایجاد شود.

شعبانی عنوان کرد: در مراکز ماده 16 اقدامات سم زدایی و درمان انجام می‌شود و بعد از آن افراد برای حرفه‌آموزی، مهارت‌افزایی و توانمندسازی به مرکز توانمندسازی در کنگاور منتقل می‌شوند و تلاش داریم تا این افراد ضمن کمک به چرخه اقتصاد و تولید، خودشان هم به چرخه زندگی برگردند.

وی گفت: در کنار طرح ساماندهی متعادان متجاهر، اقدامات گسترده‌ای برای کنترل مصرف مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان در استان در حال انجام است و امیدواریم با این اقدامات شاهد فضای بهتر و آرامتری برای هم استانی‌ها باشیم.
Share/Save/Bookmark