توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51650
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳
مخالفت راموس با زدن تونل افتخار برای بارسلونا در ال‌کلاسیکو
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید با تشویق بازیکنان بارسلونا از سوی کهکشانی‌ در ابتدای ال‌کلاسیکوی دوم فصل جاری مخالف است.
مخالفت راموس با زدن تونل افتخار برای بارسلونا در ال‌کلاسیکو
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس درخصوص به زدن تونل افتخار از سوی بازیکنان رئال مادرید برای بارسلونا به عنوان قهرمان این فصل لالیگا روی خوش نشان نداد.

در فوتبال اسپانیا مرسوم است تیمی که قهرمان لیگ می‌شود در اولین بازی بعدی‌اش در همان رقابت‌ها در راهرویی که بازیکنان حریف تشکیل می‌‌دهند از سوی آنها تشویق می‌شود و از قضا این فصل ال‌کلاسیکو اولین بازی بعد از قطعی شدن قهرمانی بارسلونا در لالیگا است با این حال سرخیو راموس درباره این موضوع همان بحثی را مطرح کرد که پیش از این توسط سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان مطرح شدY اینکه رئال مادرید تونل نخواهد زد چون بارسلونا برای رئال مادرید پس از قهرمانی فصل گذشته‌اش در جام جهانی باشگاه‌ها تونل افتخار نزد.

راموس گفت: من در مورد این موضوع همان حرفی را می‌زنم که زیزو گفت. ما داریم بیش از اندازه به این موضوع پرو بال می‌دهیم. آنها قهرمانی لیگ را دارند و این هم چیزی است که می‌خواستند. خبری از تونل افتخار نیست و تمام. امیدوارم که آنها از قهرمانی‌شان لذت ببرند و ما هم آلمانی‌ها را حذفی کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

راموس سپس درباره ناکامی تیمش در رقابت با بارسلونا برای کسب جام‌های داخلی این فصل اسپانیا اظهار داشت: بارسلونا فصل فوق‌العاده‌ای داشته و دو جام برده است با این حال ارزش قهرمانی در لیگ قهرمانان از این دو جام نه تنها کمتر نیست که چه بسا بیشتر هم هست.
Share/Save/Bookmark