توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65349
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸
ژنرال زنگنه: دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم!
وزیر نفت در مورد احتمال کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.
ژنرال زنگنه: دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم!
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز، بیژن زنگنه امروز در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسوولیت های اجتماعی خود ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفتخیز اهدا کند. ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می کنیم.

وی افزود: اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده ایم.

وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده ایم سوخت مردم به موقع تامن شده و مواد اولیه تامین شود، گفت: در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و فشار مضاعفی بر ما وارد می کنند. مردم بدانند دشمنان هیچ رحم و علاقه ای به ملت ایران ندارند؛ این جنایت علیه بشریت در شرایط کرونا است.

گفتنی است زنگنه که از او به عنوان «مرد همیشه وزیر» یاد می کنند از سال 68 تا 76 وزیر نیرو، از سال 76 تا 84 وزیر نفت و از سال 92 تاکنون نیز وزیر نفت بوده است.
Share/Save/Bookmark