توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35739
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
بنزین تک نرخی حتمی است
رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به اینکه هنوز خبری مبنی بر واریز سهمیه ۷۰۰ تومانی از سوی دولت منتشر نشده ست گفت: بنزین در کشور تک نرخی می‌شود.

ناصر رئیسی‌فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی اظهار داشت: هنوز خبری از جلسه هیأت دولت مبنی بر واریز سهمیه سوخت منتشر نشده است اما بنزین تک نرخی می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در کارت سوخت خود بنزین ۷۰۰ تومانی دارند این سهمیه به قوت خود همچنان پابرجاست و ابطال نمی‌شود.

رئیسی‎فر تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی چند روز پیش واریز شده است و بعد از اتمام این سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز تک‎نرخی خواهد شد.

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت افزود: در صورت تک‎نرخی شدن بنزین ناهنجاری‌ها و فسادهایی که در جامعه بوده برچیده می‌شود.

وی در خصوص حذف کارت سوخت اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی برای این کارت‌ها صورت گرفته است و آمار مصرف بنزین و تعداد خودروها از طریق این کارت‌ها مشخص می‌شود بعید می‌دانم در مدت زمان کوتاه این کارت‌ها از رده خارج شوند.

رئیسی‎فر تأکید کرد: جایگاه‌داران سوخت کشور از تک نرخی شدن بنزین استقبال می‌کنند چرا که در زمان عرضه سهمیه‌بندی بنزین با کارت سوخت قاچاقچیان راحت‌تر اقدام به قاچاق و جمع‌آوری کارت‌ها در مناطق مرزی نموده‌اند بنابراین در صورت واقعی شدن قیمت و برداشته شدن سهمیه جلوی قاچاق در کشور گرفته می‌شود.
Share/Save/Bookmark