توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51849
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
یوونتوس برای سیزدهمین بار قهرمان جام حذفی شد
تیم فوتبال یوونتوس با برتری قاطع چهار بر صفر برابر رقیب دیرینه خود آث میلان، برای سیزدهمین مرتبه قهرمان جام حذفی باشگاه های ایتالیا شد.
یوونتوس برای سیزدهمین بار قهرمان جام حذفی شد
به گزارش خط نيوز، دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایتالیا، بامداد (پنجشنبه) بین تیم های یوونتوس و آث میلان در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد که یوونتوس با اقتدار به برتری دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

با این اوصاف سلطه یوونتوس با هدایت «ماسیمو آلگری» در فوتبال ایتالیا ادامه یافت. این تیم در لیگ باشگاه های ایتالیا نیز در دو هفته باقی مانده تنها نیاز به یک امتیاز برای رسیدن به هفتمین قهرمانی متوالی دارد.

در نیمه نخست، تیم ها بازی متعادلی ارائه کردند و حتی میلان دو فرصت مناسب گلزنی را از دست داد، اما در نیمه دوم روند کار تغییر کرد.
در دقیقه 56 ارسال «میرالم پیانیچ» را «مهدی بن عطیه» مدافع مراکشی با ضربه سر تماشایی به گل نخست تبدیل کرد.

حملات یوونتوس ادامه یافت و در دقیقه 61 شوت از پشت محوطه جریمه «داگلاس» کاستا با واکنش ناقص دروازه بان آث میلان همراه شد تا گل دوم بانوی پیر تورین شکل بگیرد.

در دقیقه 64 اشتباه عجییب «دوناروما» دروازه بان جوان میلان سبب شد تا «مهدی بن عطیه» گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رسانده و برتری تیمش را قطعی کند.

در دقیقه 76 «ماریو کالینیچ» مهاجم اهل کرواسی آث میلان که لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت، کرنر ارسالی یوونتوس را به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا شکست شاگردان «گنارو گتوزو» سنگین تر شود.

در نهایت سوت داور به نشان برتری چهار بر صفر یوونتوس به صدا در آمد تا این تیم سیزدهمین قهرمانی خود در جام حذفی ایتالیا را جشن بگیرد و برای چهارمین فصل متوالی فاتح این مسابقات شود.

یوونتوس با 13 قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایتالیا است و آ.اس رم با 9 قهرمانی در رتبه دوم قرار دارد.

منبع:ایرنا
Share/Save/Bookmark