توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58572
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
مدیر میدان دام قزوین:
قاچاقچیان دام از تاریکی شب و غفلت مأموران استفاده می‌کنند
قاچاقچیان دام از تاریکی شب و غفلت مأموران استفاده می‌کنند
مدیر میدان دام قزوین با اشاره به اینکه گوسفند ممنوعیت کمتری برای حمل‌ونقل دارد، ادامه داد: قاچاقچیان از تاریکی شب و غفلت مأموران استفاده کرده و اقدام به جابجایی دام‌های سبک و سنگین و با پلاک و بدون پلاک می‌کنند.

حمیدرضا اطلس‌باف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوسفند زنده ماده هر کیلوگرم 60 هزار تومان و گوسفند زنده نر هر کیلوگرم 50 تومان خریدوفروش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روستاییان به دلیل داشتن امکانات و فضای لازم، اقدام به پرورش دام می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر به علت گرانی گوشت دامداران روستایی اقدام به خرید دام نر می‌کنند و همین امر بر قیمت‌ها نیز تأثیر داشته است.

مدیر میدان دام قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت گوشت خرید دام توسط قصابان کاهش پیدا کرده است و روستاییان نیز دام‌ها را بیشتر برای پرورش و نگهداری خرید می‌کنند.

وی بابیان اینکه گوسفند ممنوعیت کمتری برای حمل‌ونقل دارد و به‌راحتی در سطح کشور جابجا می‌شود، اضافه کرد: قاچاقچیان از تاریکی شب و غفلت مأموران استفاده کرده و اقدام به جابجایی دام‌های سبک و سنگین و با پلاک و بدون پلاک می‌کنند.

اطلس‌باف عنوان کرد: در حال حاضر دلالان برای هر کیلوگرم گوساله زنده 44 هزار تومان پرداخت می‌کنند در حالی‌که در گذشته کسی حاضر نبود برای گوساله 20 هزار تومان پرداخت کند.

مدیر میدان دام قزوین اعلام کرد: در حال حاضر روزانه 300 تا 400 گوسفند و 10 تا 20 گاو در میدان دام قزوین خریدوفروش می‌شود و با توجه به کاهش قدرت خرید مردم کشتار نیز کاهش پیدا کرده است.
Share/Save/Bookmark