توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40832
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
در نماگرهای اقتصادی بانک مرکزی؛
بانک مرکزی همچنان سانسور می‌کند/ نرخ رشد اقتصادی ۶ماهه ۹۴ اعلام نشد
نماگرهای اقتصادی سه‌ماهه دوم سال ۹۴ درحالی از سوی بانک مرکزی منتشر شد که ظاهراً به‌دلیل عملکرد ضعیف دولت روحانی در سال جاری، در آن خبری از رشد اقتصادی سال ۹۴ نیست.
بانک مرکزی همچنان سانسور می‌کند/ نرخ رشد اقتصادی ۶ماهه ۹۴ اعلام نشد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از شاخص‌های عمده اقتصادی درحالی امروز منتشر شد که باز هم در آن خبری از رشد اقتصادی سال 94 نیست.

بانک مرکزی در نماگرهای اقتصادی سه‌ماهه دوم سال 94 با اعلام تغییرات شاخص‌های عمده اقتصادی ترجیح داده اشاره‌ای به رشد اقتصادی امسال نداشته باشد و باز هم رشد اقتصادی سال قبل را در نماگرهای اقتصادی گنجانده است.

این دومین باری است که در نماگرهای اقتصادی بانک مرکزی رشد اقتصادی اعلام نشده است؛‌ پیشتر بانک مرکزی در نماگرهای اقتصادی بهار از اعلام رشد اقتصادی خودداری کرده بود.

در نماگرهای اقتصادی سه‌ماهه دوم امسال نیز مانند فصل قبل، نرخ رشد اقتصادی سال 93 با نفت 3 درصد و بدون نفت 2.8 درصد اعلام شده است.

پیش از این مسئولان اقتصادی کشور از کاهش شدید نرخ رشد اقتصادی در سال 94 در مقایسه با سال 93 خبر داده و 4 وزیر هم در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به بحرانی شدن اوضاع اقتصادی هشدار داده بودند.
Share/Save/Bookmark