توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58662
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:
در امنیت عمومی جامعه و سلامت مردم با هیچ کس تعارف نداریم
در امنیت عمومی جامعه و سلامت مردم با هیچ کس تعارف نداریم
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای امنیت عمومی جامعه و سلامت مردم با هیچ کس تعارف نداریم و درخواست می‌کنیم مردم با سعه صدر شرایط را مدیریت کرده و قبل از آغاز مسافرت، حین سفر و در برگشت از سفر نهایت دقت لازم را در حفاظت از خود و خانواده و افرادی که در مسیر تردد می‌کنند، داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سردار"رضا بنی اسدی‌فر" امروز 25 اسفندماه در مراسم آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز 98 اظهار کرد: شعار طرح ترافیکی امسال "نشاط بهاری، نظم و قانونمداری" اعلام شده که پلیس با استفاده از توان و ظرفیت خود در ستاد فرماندهی استان کرمان و همه شهرستان‌ها و رده‌های عملیاتی، اجرایی و پلیس‌های تخصصی در انجام وظایف خاص خود تلاش می‌کند.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به اینکه طرح ویژه ترافیکی نوروز 98 از امروز 25 اسفندماه آغاز می‌شود و تا روز 17 فروردین 98 ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم با پیش‌بینی‌های دستگاه‌های مربوطه و رصد شرایط سال گذشته و رفع نقاط ضعف، با همکاری و همپوشانی مناسب زمینه هم‌افزایی در راستای خدمت‌رسانی در خور شأن به مردم ایران اسلامی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: مردم کشور ما به رغم همه فشارهای بین‌المللی و مشکلاتی که در حوزه تحریم‌ها، کمبودها و فراز و نشیب ارز وجود داشت، پای انقلاب ایستاده و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی جشن گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: اولویت اول پلیس، امنیت جان افراد است که آن در حوزه مقررات راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود و در این راستا برخورد قاطع با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه تخلفات حادثه‌ساز و بالاخص سرعت غیرجاز در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ناگزیر هستیم خودروی مرتکبین تخلفات حادثه‌ساز را با هماهنگی دستگاه قضایی تا پایان تعطیلات در توقیف نگه داریم لذا درخواست داریم مردم نهایت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

بنی‌اسدی تصریح کرد: در راستای امنیت عمومی جامعه و سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و درخواست می‌کنیم مردم با سعه صدر شرایط را مدیریت کرده و قبل از آغاز مسافرت، حین سفر و در برگشت از سفر نهایت دقت لازم را در حفاظت از خود و خانواده و افرادی که در مسیر تردد می‌کنند، داشته باشند و لازم است مردم قبل از آغاز سفر و حین مسافرت خودرو خود را با استفاده از افراد متخصص کنترل کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark