توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30383
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۷
معاون وزیر نیرو :
افزایش قیمت آب و برق در نیمه دوم سال ۹۳ مطرح نیست/ جریمه پرمصرف‌ها هنوز نهایی نشده است
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: تا امروز هیچ طرحی برای افزایش قیمت آب و برق به‌صورت سراسری در نیمه دوم امسال مطرح نشده است.
افزایش قیمت آب و برق در نیمه دوم سال ۹۳ مطرح نیست/ جریمه پرمصرف‌ها هنوز نهایی نشده است
به گزارش خط نیوز ،‌ علیرضا دائمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اینکه عنوان شده احتمال این وجود دارد که قیمت آب و برق در پاییز یا زمستان سال جاری گران شود نه‌تنها نهایی نشده بلکه بررسی‌های اولیه هم روی آن انجام نشده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در خصوص اذعان معاون اول رئیس جمهور به احتمال گران شدن آب گفت: در دولت طرحهای مختلفی در خصوص اصلاح اقتصاد صنعت آب و برق کشور مطرح می‌شود اما از آنجا که هر طرحی در این خصوص باید برای بررسی به واحدهای زیرمجموعه وزارت نیرو سپرده شود، تا امروز هیچ طرحی برای افزایش قیمت آب و برق به‌صورت سراسری در نیمه دوم امسال مطرح نشده است.

وی افزود: احتمال داده می‌شود که مصارف انشعابات پرمصرف مشمول جریمه‌هایی شوند که این مسئله نیز نیاز به اتمام بررسی‌ها و ابلاغ از سوی دولت دارد که تا امروز هیچ ابلاغی در این باره نشده است.

دائمی خاطرنشان کرد: در صورت نهایی شدن جریمه پرمصرف‌ها بلافاصله از سوی وزارت نیرو اطلاع رسانی خواهد شد.

 اسحاق جهانگیری ــ معاون اول رئیس جمهور ــ هفته گذشته (۲۰ مهرماه) در حاشیه مراسم روز جهانی استاندارد اظهار داشت: برای رفع تنگنای کم‌آبی دو راهکار که هنوز به تصویب نرسیده است در دستور کار دولت قرار گرفته است که یکی از این موارد تغییر قیمت آب شرب در فصل‌های پاییز و تابستان نسبت به فصل‌های دیگر می‌باشد که البته باید تأکید کنم در مورد آن هنوز تصمیم نهایی صورت نگرفته و چنانچه از سوی هیئت دولت تصویب شود به اطلاع عموم خواهیم رساند.







Share/Save/Bookmark