توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70703
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند؛
مردم شهرستان‌های غربی کرمانشاه حماسه‌آفرین می‌شوند
همه چیز برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور آماده است و در این میان مردم شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه هم آمادگی خود را همراه با عموم مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کرده‌اند.
مردم شهرستان‌های غربی کرمانشاه حماسه‌آفرین می‌شوند
انتخابات ۱۱ اسفند روز به روز نزدیک‌تر می‌شود و تلاش و تکاپو ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه قصرشیرین برای جلب آرای مردم بیشتر شده است.

شهر این روزها در تب و تاب برگزاری یک انتخابات پرشور است از یک سو مجریان برگزاری انتخابات در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان و بخش‌های سه‌گانه آن هستند و از سوی دیگر ستادهای انتخاباتی نامزدهای مختلف در حال تبلیغات گسترده در سطح شهرستان هستند.

شهر کاملا رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است و همه چیز از برگزاری یک انتخابات پرشور در شهرستان حکایت دارد.

در ۱۱ اسفندماه علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم برگزار می‌شود اگرچه فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان در شهرستان بسیار کمرنگ‌تر است.

برنامه زمان‌بندی برای نامزدهایی که درخواست سخنرانی در محل سخنرانی انتخاباتی را داده‌اند توسط فرمانداری مشخص شده است و روز گذشته اولین سخنرانی در پارک شاهد و در جمع هواداران نامزد انتخاباتی ایراد شد.

ستادهای تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برنامه‌های سخنرانی و تجمع درب ستاد را دنبال می‌کنند و سخنرانی افراد مطرح در جمع هواداران درب ستادهای تبلیغاتی در حمایت از نامزدها از دیگر اقدامات ستادهای تبلیغاتی است.

نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی و دیوارنویسی‌ها نیز همچنان در نقاط مختلف شهرستان ادامه دارد و ستادهای تبلیغاتی برای جلب آرای مردمی و در نهایت بیرون آمدن نام نامزد مورد نظر خود از صندوق آرا، همه تلاش و توان خود را به‌کار گرفته‌اند.



مردم در انتخابات ۱۱ اسفند چشم دشمنان را کور خواهند کرد

علی مرادی از شهروندان شهرستان به خبرنگار مرصادنیوز، گفت: حال و هوای شهرستان رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است تا جایی که در نقطه به نقطه شهر می‌توان آثار انتخابات را مشاهده کرد.

وی افزود: ما حتما در انتخابات شرکت کرده و با حضور خود در وهله اول به نظام و انقلاب رأی می‌دهیم و چشم دشمنان نظام را کور خواهیم کرد.

همه شهرستان در تکاپو برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده هستند که البته سابقه انتخاباتی شهرستان حکایت از برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا دارد و قطعا این بار نیز مردم بصیر، انقلابی و شهیدپرور شهرستان درصد بالایی از مشارکت مردمی را ثبت خواهند کرد.



۲ هزار نفر عامل، انتخابات را در قصرشیرین برگزار می‌کنند

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه انتخابات پایه رفع موانع و مشکلات کشور است، اظهار داشت: ملت ایران ملتی بصیر، انقلابی و ولایت‌مدار است که در طول عمر انقلاب ثابت کرده حافظ دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: انتخابات یک وظیفه شرعی، ملی و انقلابی است و همه ما چهار راهبرد انتخاباتی رهبر انقلاب یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم را در انتخابات مد نظر قرار خواهیم داد.

بابلی با اشاره به اقدامات انتخاباتی شهرستان قصرشیرین گفت: در شهرستان ۱۰۰ شعبه اخذ رأی تعریف شده که در شهر و بخش مرکزی ۴۲ صندوق ثابت و ۱۸صندوق سیار، در بخش دشت ذهاب ۲۴ صندوق سیار و در بخش قلعه‌شاهین نیز دو صندوق ثابت و ۱۳ صندوق سیار مستقر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: در هر صندوق تعداد ۲۰ نفر کار برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند و در مجموع ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی را برگزار خواهند کرد.

ستاد انتخابات شهرستان از روز اول برابر جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات پای کار بوده و با تمام توان خود وظایف و امور برگزاری انتخابات را انجام داده است که قابل تقدیر است.

مسئولان شهرستان نیز در این ایام در نشست‌های هم‌اندیشی مختلف با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی ضمن تحلیل برگزاری انتخابات و بررسی لزوم حضور در انتخابات به ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در پرداختند که اقدامی بسیار قابل توجه و در خور تقدیر بود.



شرکت در انتخابات راه مبارزه با استکبار است

در این میان همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای حرکت امام راحل و پیروزی انقلاب در سال ۵۷ و بعد از آن مهمترین عامل قوت نظام، پشتیبانی مردم از حاکمیت و لبیک به فرامین امامین انقلاب بوده است.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: امروز که شاهد جنایات بزرگی در نوار غزه هستیم و استکبار با تمام قوا به جنگ با مردم مظلوم فلسطین آمده و از هیچ خباثت و جنایتی خود را مبرا نمی‌داند نظام اسلامی که شعارش همواره مقاومت، ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی بوده با پشتیبانی مردم ایران یک‌بار دیگر قدرت خود را به جهان نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: مهمترین عرصه‌ای که ما امروز می‌توانیم حامی و پشتیبان نظام و حاکمیت اسلامی باشیم حضور پای صندوق اخذ رأی و انتخاب افراد اصلح است.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی ماست و حضور ما علاوه بر اینکه یک امر سیاسی و اجتماعی است یک امر عبادی هم محسوب خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی ادامه داد: انتخابات راه مبارزه با استکبار، راه پیشرفت، راه برطرف کردن مشکلات و راه حمایت از حاکمیت و نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: ان‌شالله در ۱۱ اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود و همه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند راه مبارزه با استکبار را انتخاب کرده و پای صندوق‌های اخذ رأی حضور خواهند یافت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حضور حداکثری در انتخابات و ثبت مشارکت حداکثری توسط مردم قطعا باعث اقتدار نظام و کشور خواهد شد ودشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب حساب خود را خواهند کشید و در دنبال کردن اهداف و آرزوهای خود مایوس خواهند شد.
Share/Save/Bookmark