توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51443
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
شاهین‌طبع: هدف ما قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است ولی قولی نمی‌دهم
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: هدف ما قطعاً قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی است ولی هرگز نمی‌توان در مورد کسب عنوان، قول خاصی داد.
شاهین‌طبع: هدف ما قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است ولی قولی نمی‌دهم
به گزارش خط نیوز؛ مهران شاهین‌طبع در گفت‌وگو باخبرگزاری تسنیم در آستانه آغاز اردوهای تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: من و حدود 7 نفر از ملی‌پوشان از روز 20 فروردین، تمرینات را به صورت اختیاری شروع کردیم اما اردوی اصلی از امروز شروع می‌شود. با این حال تعدادی از بازیکنان به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم بسکتبال 3 نفره، بازی‌های بین دانشگاهی و رسیدگی به کارهای شخصی در اردو حاضر نخواهند بود.

او ادامه داد: نخستین میدانی که پیش روی ماست، تورنمنتی در چین است که حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود. بعد از این تورنمنت، همه ملی پوشان به صورت کامل در اختیار ما خواهند بود.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: توقع از تیم ملی بسکتبال بسیار بالاست و من امیدوارم بازیکنان شایسته‌ای که در اردو هستند به حق خود در بازی‌های آسیایی برسند. هدف ما قطعاً قهرمانی است ولی باید برای رسیدن به هدف خود، خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم. بازیکنان ما تجربه زیادی داردند و کلاً تیم باتجربه‌ای در اختیار داریم ولی هرگز نمی‌توان در مورد کسب عنوان، قول خاصی داد. ما تلاش می‌کنیم تا با تمرینات خوب و موثر، تیم آماده‌ای را راهی بازی‌های آسیایی کنیم.

شاهین‌طبع درباره بازی‌های تدارکاتی پیش روی شاگردانش توضیح داد: یک تورنمنت دوستانه در ترکیه قبل از پنجره سوم انتخابی جام جهانی پیش روی ماست. همچنین در تلاش هستیم تا با یک تیم باکیفیت اروپایی هم بازی کنیم.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 چین با قزاقستان و قطر بازی خواهد کرد.
Share/Save/Bookmark