توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53513
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کواکبیان: مجلس از پاسخ‌های روحانی قانع نمی‌شود
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور به صحن مجلس خواهد آمد اما دو، سوم رای می‌خواهد تا نتیجه بگیرد که بعید می‌دانم.
کواکبیان: مجلس از پاسخ‌های روحانی قانع نمی‌شود
به گزارش خط نيوز، مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس، با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور به صحن مجلس خواهد آمد اما دو، سوم رای می‌خواهد تا نتیجه بگیرد که بعید می‌دانم.

وی درباره اظهارات اخیر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که طرح ۵ سوال از رئیس‌جمهور در روزهای اخیر از سوی نمایندگان را سوال‌برانگیز توصیف کرد، گفت: سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص حق مجلس است و مجلس باید از حق خود استفاده کند.

کواکبیان تاکید کرد: اینکه سوال از رئیس‌جمهور، در وضعیت تهدید و تحریم‌های اقتصادی، جا داشت یا خیر، بحث جدایی است اما به نظر من، خود آقای حسن روحانی هم در ایجاد این شرایط، تقصیر دارد.
وی تصریح کرد: ما بارها به آقای روحانی پیغام فرستادیم که بیایید و در جلسات غیرعلنی مجلس با نمایندگان گفتگو کنید اما کمتر توجه شد.

عضو فراکسیون امید اظهار داشت: بسیار دوست داشتم کار به چنین شرایطی (طرح سوال از رئیس‌جمهور) نمی‌کشید اما الان معتقدم اگر سوال نمایندگان جنبه حل مشکلات مردم را داشته باشد، به نفع کشور خواهد بود.

منبع:نماینده
Share/Save/Bookmark