توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70613
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
امام جمعه کرمانشاه:
هر قدرتی به ملت ما تعرض کند، به اشد مجازات می‌رسد
امام جمعه کرمانشاه گفت: هر قدرتی بخواهد به ملت ما کوچکترین تعرضی کند، به اشد مجازات خواهد رسید.
هر قدرتی به ملت ما تعرض کند، به اشد مجازات می‌رسد
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در خطبه‌های نماز جمعه روز (۲۹ دی) کرمانشاه با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران علیه تروریست‌ها گفت: دشمنان انقلاب چندی پیش جسارتی کرده و تعدادی از هموطنان ما را در گلزار شهدای کرمان به شهادت رساندند و باید مجازات می‌شدند که نیروهای سپاه لانه‌های فساد دشمنان ملت را در دور و نزدیک هدف موشک قرار دادند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همه دشمنان بدانند ملت عزیز و شریف ایران، خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با هر قدرتی که به ملت تعرض کند، برخورد خواهد شد.

وی به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به نقش و جایگاه مردم در همه عرصه‌ها اشاره کردند و به واقع هم مردم عمود خیمه انقلاب هستند و همه مسئولین هم خود را خدمتگزار مردم می‌دانند.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ملت ما بر حسب وظیفه قرآنی‌اش در همه عرصه‌ها از جبهه مقاومت حمایت می‌کند.

غفوری به در پیش بودن سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر نیز اشاره کرد و گفت: این روز فرصتی برای قدردانی از پدرانی است که عمر خویش را صرف پرورش فرزندان خود کرده‌اند.
Share/Save/Bookmark