توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 31337
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان عنوان کرد:
۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره/ اعلام نتایج قرعه کشی اول آذرماه
معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان گفت: دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا ۲۸ آبانماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.
۲۸ آبان آخرین مهلت شرکت در آموزش مجازی عمره/ اعلام نتایج قرعه کشی اول آذرماه
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، محمد زارع گفت: دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸ آبانماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشگاهیان ثبت نام کننده در عمره اجرا می‌شود و در سال‌های گذشته کل سهمیه بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و ثبت نامی‌های آن، در اختیار دانشگاه‌های کل کشور قرار می‌گرفت.

زارع گفت: این دوره شامل آشنایی با احکام اولیه و آشنایی با تاریخ ائمه بقیع (علیهم السلام) است و در پایان هر درس سوالاتی از متقاضی پرسیده می‌شود و بعد از گذراندن دوره‌ها، آزمون پایان دوره از متقاضیان گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: قرعه کشی از میان دانشجویانی که در این طرح ثبت نام و حد نصاب نمره را کسب نموده‌اند، روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه انجام می‌شود و نتایج قرعه کشی از روز شنبه اول آذرماه در سایت لبیک اعلام می‌شود و به برگزیدگان پیامک هم ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است، پذیرفته نشدگان در عمره برای شرکت در آموزش مجازی فقط تا ۲۸ آبان فرصت دارند به این سامانه مراجعه کنند، لذا با توجه به حجم بالای مراجعه به سامانه مذکور، شرکت در این طرح را به ساعات آخر موکول نکنید.

گفتنی است، در این طرح هزار نفر به عنوان زائر اصلی انتخاب می‌شوند که برگزیدگان از استان محل تحصیل خود به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اطلاعات آموزش مجازی ویژه پذیرفته شدگان عمره دانشگاهیان متعاقبا از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد.
Share/Save/Bookmark