توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 48447
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
شریعت‌نژاد:
دولت روحانی راه‌های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را بسته نگه داشته است
دولت روحانی راه‌های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را بسته نگه داشته است
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس گفت: دولت روحانی همچون دولت‌های قبل راه‌های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را بسته نگه داشته است.

به گزارش ایسنا، شمس‌الله شریعت‌نژاد در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس‌جمهور، گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار دارم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف را متناسب با مزیت‌های نسبی کشور برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: با رویه فعلی مطمئن باشند وعده‌هایشان تحقق نمی‌یابد. چگونه می‌شود از مزیت‌های طبیعی کشور با وجود حجم عظیمی از موانع دولتی بهره برد. شما نیز همچون دولت‌های قبل راه‌های مشارکت بخش خصوصی را بسته نگه داشته‌اید.

نماینده تنکابن تعیین حریم راه‌های غرب استان مازندران و کمربندی‌های شهرهای غربی استان و فرودگاه رامسر را موضوع تذکرش به وزیر راه و شهرسازی قرار داد و افزود: به دفعات صحبت شد و اصلاحاتی در این پروژه‌ها انجام شد و همچنان منتظر اجرای تصمیمات هستیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکری به وزیر نیرو خطاب به اردکان خواستار بازدید وی از منطقه غرب استان مازندران و مشکلات به وجود آمده برای مردم در حوزه آب شرب و کشاورزی شد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر همچنین در تذکری به وزیر بهداشت و درمان، پرسید: مردم غرب استان مازندران تا کی برای امور درمانی به مراکز استان‌های همجوار مراجعه کنند؟ چرا پزشکان متخصص برای بیمارستان‌های این منطقه جذب نمی‌شوند؟
Share/Save/Bookmark