توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59454
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
سید؛ نعل وارونه میزنند!
سید؛ نعل وارونه میزنند!
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز - در اخبار امده بود که دو تن از اعضای شورای انقلاب فرهنگی به جلسه این شورا دعوت نشده اند. این خبر فوق العاده مهم و برخورد با عمارهای انقلاب اسلامی که زبان گویای مطالبات انقلاب و مردم هستند، جای تعجب و البته سوال دارد که اصولا قانون برای چیست و برای کیست ؟چه کسی مجری ان است؟ و اگر مجری قانون خود، رعایت قانون را نکرد چه شخص یا اشخاصی باید آن را به مسئول محترم تذکر بدهند؟
شان مجلس در پاسداری از قانون چه شانی است و در چنین بلبشویی که مجری قانون خود غیر قانونی عمل می کند چه باید کرد!!؟
بگذریم؛
سید عزت را من به خوبی میشناسم به کفایت وتدبیر، تدین ،ولی شناسی و ولایت باوری و البته در طراز بالا تری از برخی مدعیان از دولت فعلی و در این طراز بالاتر از رئیس دولت هم در جایگاهی بالاتر قرار میگیرد .فرمان ولایت امر در مسئولیت ها وانتصاب ها هم مشخص است. رئیس دولت تحت هیچ شرایطی حق سلب عضویت در شورای منصوب از سوی ولایت را ندارد و اصولا این شانیت قانونی برای رییس دولت تعریف نشده است .
سید عزت الله ضرغامی از ذخایر نظام‌ الهی ماست که سوابق و لواحق او به ما می گوید خیلی از منتصبان دولت به گرد پای سوابق انقلابی و مومنانه ایشان نرسیده و نمی رسد. البته این مقایسه با انقلابیون دولت است، نه فتنه گران و فتنه سواران و ایادی پسمانده تفکر های اصلاحاتی/براندازی فاسد وپوسیده ار بابان سلطه .
اقای کریم پور ازغدی هم از عمادهای و عمودهای ارزشمند و اندیشمندی است که سالهای سال است در میدان مبارزه جنگ نرم در مقابل بسیاری از انحرافات تئوریک ایستاده و نقش کم نظیری در روشنگری برای مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان داشته است. شانیت ایشان هم والاتر از بسیاری از اصحاب خوش سابقه دولت است. اما رفتار شناسی رئیس دولت حکایت از این مهم دارد که سطح انتقاد پذیری دولت از سقف تا ذیل آن بسیار طیف باریکی است و سطحی نازل و فاقد اصول وارمانهای انقلاب است. دولت در برهه های مختلف نشان داده است تحمل پذیرش شخصیت های بزرگ را چه در نقد ‌ و چه در حضور ندارد والبته این ظرفیت را در خود ایجاد نکرده است که انسانهای بزرگ و ارزشمند در آن مشغول خدمت شوند.دولت نشان داده تقریبا شعارهای خود در هیچ زمینه ای را هیچگاه پای بند نبوده و رفتار شناسی رییس دولت را در همین مقال میتوان ملاک روشنی دانست ..امام علی(ع) فرمایش کرده اند که آله الریاسه سعه الصدر
و همین حلقه مفقوده ای است که به نعل وارونه مبتلا شده است باید .دولت راستگویان به کدام وعده اش عمل کرده است که تحمل مخالف و فضای باز سیاسی را عملی کرده باشد ؟؟؟؟
برخورد از این دست و از این نوع مهم ترین محل رسیدگی آن مجلس است که در باره عملکردش در این مورد شاید سکوت جایز باشد و احوط ان است که وارد نشویم که جز اطاله کلام حاصلی ندارد و در این مجلس، جز اندکی فرهیخته به اکثریتی خاص میرسیم که حساسیتشان به نقد باج خواهی یک نماینده بیشتر است تا نقض قوانین و یا سکوتهای نابجایی که مورد نقد امامت جامعه هم بوده است. اینجاست که دفاع از قوانین و دفاع از مصوبات رهبری بر همه واجب است.
این روش دیکتاتور مابانه را از هیچ احدی انقلاب نمی پذیرد. دولت ناتوان باید بجای خودی آزاری مفرط و برخورد با منتقدان خیرخواه، عالم و خوش سابقه، به رویکردی اصلاحی در رفتارهای خود روی اورد .
ظاهرا این یک روال معمول شده که هر نیروی انقلابی، دلسوز و مومن به ولایت در این دولت در فشار و عسر باشد و البته این روال معمول موجب شده تا این افراد محبوبتر ودر نزد صاحبان اندیشه عزیز تر شوند.
شان شکنی های دولت مذکور از نهادها و چهره های ولایتی مسبوق به سابقه است و البته نگرانی ندارد چرا که تقریبا همگان این روش این دولت با صاحبان انقلاب را کاملا مطلع هستند و در عوض‌ِ این <<خودی کشی ظالمانه>>، جاسوسان پلشت و پشت پرده های برخی مختلسان در دولت آزادند و در هر جایی که دولت هست تردد دارند و جولانگاهشان نقاط حساس دولت است که بابت این جولان هم، سکه و صله می گیرند و نشان خدمت!! دریافت می کنند و حتی تا آنجا پیش می روند و حق دارند که مارک ادامس مسئولین ارشد دولتی را هم بدانند ....‌
محمد حسین ترکمن
Share/Save/Bookmark