توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28061
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
دولتی که می خواست داس نداشته باشد!
دولتی که می خواست داس نداشته باشد!
سرپرست دانشگاه مازندران که در آخرین دقایق سال ۹۲ از سوی وزیر علوم منصوب شد، طی سه ماه بیش از ۲۵ مدیر و معاون را عزل کرد.

زمانی که دکتر حسن روحانی، به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره ی ریاست جمهوری انتخاب شد، در برنامه های مختلف تبلیغاتی خود از استفاده از تمامی سلیقه های سیاسی در کشور با قرار دادن مبنای اعتدال سخن گفت.

صد البته پس از پیروزی در انتخابات نیز در نخستین کنفرانس خبری خود، جمله ی معروف خود یعنی (من داس ندارم کلید دارم) را مطرح کرد که کاملا منطبق با شعارهای انتخاباتیش بود و تاییدی بود بر اینکه رفتاری اخلاقی بر دولت حاکم خواهد شد که آن هم عمل به وده هاست.

اما این خوش باوری دیری نپایید زیرا داس دولت اعتدال به جان نیروهای مدیریتی کشور افتاد و با تلاشی فوق العاده نسبت به حذف مدیران دوران سابق اقدام ورزید.

این تلاش مجدانه تا جایی پیش رفت که انتظارات جریانهای سیاسی الاح طلب از دولت رو به تزاید نهاد و در یک کنفرانس خبری، خبرنگار یکی از روزنامه های اصلاح طلب، در مقابل رئیس جمهور قانونی کشور به گونه ای سخن گفت که انگار هیچ نقشی از مدیران قبلی نباید در سیستم وجود داشته باشد. این خبرنگار محترم در سوال خود از اینکه تنها 60 درصد از فرمانداران تغییر کرده اند گله کرد و خواستار تغییر همه آنها شد و البته جناب رئیس جمهور نیز از همان پشت تریبون در سخنی فرمان گونه از مسئولان ذیربط خواست تادر صورتی که فرمانداری با شرایط اعتدال منطبق نیست او را سریعتر تغییر دهند!

در هر حال روند حذف دولت نمادی از همان داس معروف است که به جان مدیران کشور افتاده است و به شکلی که به هیچ وجه با شعارهای دولت همخوانی ندارد در حال تغییرات فوق العاده در کشور است.
Share/Save/Bookmark