توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55881
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
/ضرورت تعامل وزرا با مردم/
میرزایی‌نیکو: تعامل دولت با مردم کشور را به سمت جلو می‌برد
میرزایی‌نیکو: تعامل دولت با مردم کشور را به سمت جلو می‌برد
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: هر چه که بیشتر مسئولان با مردم در تعامل باشند و مشکلات و مسائل و اقدامات انجام شده را برای آن‌ها تبیین کنند، ما می‌توانیم گام‌های بلندتری رو به جلو برداریم.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه تعامل بیشتر وزرا با مردم چه میزان می‌تواند منجر به تلطیف فضای جامعه شود؟ بیان کرد: وزارتخانه‌ها صرفا اخبار وزارتخانه و یا گزارشی از سفر و یا افتتاح پروژه‌ها توسط وزرا را ارائه می‌دهند در حالی که روابط عمومی وزارتخانه‌ها باید بتوانند ارتباط خوبی با رسانه‌ها برقرار کنند و برنامه‌ها و اهداف وزارتخانه را تبیین کنند.

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: وزرا باید تلاش کنند تا تعامل بیشتری را در تبیین اهداف وزارتخانه و ارائه اقدامات انجام شده با مردم داشته باشند.

میرزایی‌نیکو اظهار کرد: هر چه مسئولان با مردم بیشتر صحبت کنند و مشکلات و مسائل و اقدامات انجام شده را به اطلاع آن‌ها برسانند، قطعا می‌توانیم گام‌های بلندتری رو به جلو برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز مردم همکاری چشمگیری با دولت دارند. وزرا باید بکوشند تا با برقراری تعامل با مردم از همکاری آن‌ها نهایت استفاده را ببرند.
Share/Save/Bookmark