توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58455
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
آقای گل نه به اوکراین می‌رود، نه به لیگ‌های عربی!
علی علیپور تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد دارد، اما با این وجود هرازگاهی پیشنهاداتی برای او می‌رسد.
آقای گل نه به اوکراین می‌رود، نه به لیگ‌های عربی!
به گزارش خط نيوز، چندی پیش باشگاه سوون سامسونگ کره‌جنوبی به واسطه درخشش آقای گل فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادی به علی علیپور داد که هم خود این بازیکن و هم باشگاه پرسپولیس با آن مخالفت کردند.

حالا شنیدیم باشگاه معروف دیناموکیف اوکراین به دنبال خرید صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر ایران است. اوکراینی‌ها حتی قصد داشتند نماینده خود را برای تماشای بازی علی علیپور به تهران بفرستند، اما جواب منفی این مهاجم قائمشهری آنان را پشیمان کرد.

اینکه علی علیپور در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده برکسی پوشیده نیست. بنابراین لژیونر شدن او یا پیشنهادات اروپایی برای مهاجم پرسپولیس امر غیرمترقبه‌ای نیست.

با این وجود علی علیپور به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند بوده و فعلاً به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. البته علی علیپور هرگونه پیشنهادی را به باشگاه واگذار کرده و رفتاری حرفه‌ای بروز داده است. شاید برای شما این پرسش به وجود بیاید که در صورت رسیدن پیشنهاد قطری باز هم علی علیپور مقاومت خواهد کرد؟

جالب می‌شود وقتی بدانید مهاجم اول پرسپولیس اصلاً و ابداً به بازی در قطر یا لیگ‌های عربی فکر نمی‌کند. او جوان است و مترصد فرصتی برای بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی و به همین خاطر در یکی، دو سال گذشته به پیشنهادات قطری‌ها پاسخ منفی داده است.

منبع: خبر ورزشی
Share/Save/Bookmark