توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70875
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور:
ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستیم
مراسم رژه روز ارتش با حضور نیروهای مسلح مستقر در کرمانشاه برگزار شد.
ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستیم
به گزارش خط نیوز به نقل از ایسنا، این مراسم، امروز(۲۹ فروردین) همزمان با روز ارتش با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع از مسئولین استان در پادگان شهید سروران کرمانشاه برگزار شد.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور، در این مراسم از نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش به عنوان یکی از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این اقدام حضرت امام(ره) دوران جدیدی از حیات و بالندگی را برای ارتش را به ارمغان آورد و امروز در سایه پای کار بودن ارتش و دیگر نیروهای مسلح با پشتیبانی همه جانبه مقام معظم رهبری، در اوج اقتدار و بازدارندگی هستیم و توانسته ایم تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به هم بزنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارای ویژگی های برجسته ای در مقایسه با ارتش دیگر کشورها دانست و گفت: ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران در حالی پایبند به مقررات و قوانین بین المللی است که همین روزها رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به حمایت استکبار جهانی، روزانه انسانهای بی گناه زیادی را در غزه به شهادت می رساند و حتی از استفاده از سلاح های ممنوعه هم ابایی ندارد.

وی با بیان اینکه ارتش در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و انقلاب بوده، افزود: ارتش در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب، نقش مهمی در سرکوب غائله‌های ایجاد شده در جای جای کشور داشت.

طاهری گفت: در دوران دفاع مقدس هم ارتش همراه با سایر نیروهای مسلح افتخارات زیادی برای نظام به ارمغان آورد و در کنار سپاه و دیگر نیروهای مسلح عملیات های بزرگی همچون بیت المقدس را در کشور اجرا کردند که توانست ابهت صدام و صدامیان را در دنیا بشکند.

وی گفت: ارتش امروز هم در تمامی حوادث و بحران‌ها در کنار مردم است و هر جا نیاز باشد، ارتشیان حضور پرشور و انقلابی دارند.

وی به اقتدار نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره در حال به روز رسانی تجهیزات و تسلیحات خود است و امروز در اوج آمادگی قرار دارد و به هر تهدید دشمنان پاسخ پشیمان کننده خواهد داد.

طاهری در ادامه اشاره ای هم به پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی به تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق داشت و گفت: در حمله به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی، ابهت پوشالی این رژیم جعلی را در هم شکسته و زیر سوال بردیم و به دنیا نشان دادیم که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی پوشالی است.

در ادامه یگانهای نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
Share/Save/Bookmark