توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30428
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد
درخشان: از تصمیم فدراسیون برای راه ندادن دوربین‌ها حمایت می‌کنیم/ مذاکره با حدادی‌فر و مسلمان کذب است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سایپا تیم خوب و جوانی است اما ما تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.
درخشان: از تصمیم فدراسیون برای راه ندادن دوربین‌ها حمایت می‌کنیم/ مذاکره با حدادی‌فر و مسلمان کذب است
به گزارش خبرگزاریخط نیوز ، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا گفت: از تصمیم فدراسیون فوتبال برای راه ندادن دوربین‌ها به استادیوم حمایت می‌کنم چرا که آنها به دنبال گرفتن حق فوتبال هستند.

وی درباره دیدار با سایپا گفت: سایپا تیم خوب و جوانی است که نسبتا نتایج خوبی گرفته و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی ارائه دهیم اما مشکلی که در این باره وجود دارد این است که این مشکل حل کردنش هم سخت است.

درخشان ادامه داد: این روزها برای ما خیلی سخت است زیرا از فهرست ۱۸ نفره تیم ما ۸ نفره مصدوم و محروم هستند که دو مصدوم هم امروز به جمع ما اضافه شد. محمد نوری به دلیل مشکل آپاندیس و شکم و هادی نوروزی به دلیل کشیدگی همراه ما نیستند و رضا حقیقی هم سه اخطاره است. اینها را به همراه بازیکنانی مثل ماهینی، مهدی دغاغله و نوروزی را هم نداریم. کار ما یک مقدار سخت شده و دست‌مان خالی است و این اذیت‌مان می‌کند.

وی گفت:‌ امیدوارم جوانانی که به جای آنها بازی می‌کنند بتوانند به خوبی جای این عزیزان را در میدان پر کنند.

درخشان در مورد مشکلات حاشیه‌ای که بین اسپانسر و مدیریت پرسپولیس پیش آمد و اینکه آیا این مشکلات برای تیم تاثیر می‌گذارد، گفت: ‌امیدوارم هر چه زودتر این بحث حل شود و ما بتوانیم کارمان را به خوبی ادامه دهیم. در دنیای امروز فوتبال بحث اسپانسر مهم است.

وی ادامه داد: مشکلات درباره بحث‌های مالی زیاد است اما تا این لحظه تلاش سیاسی و سایر اعضای هیأت مدیره مشکلات حل شده و امیدوارم در ادامه راه هم مشکلی پیش نیاید. البته این بد است که در فوتبال ما از این دست اتفاقات رخ دهد اما ما همه ذهن‌مان را متمرکز بر مسائل فنی کردیم اما می‌بینید هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد و این مشکلات همیشه در فوتبال ما هست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولس در مورد سایپا گفت: سایپا مربی خوبی دارد و ما به نقاط ضعف و قوت آنها آگاه هستیم و سعی می‌کنیم از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.

وی درباره ممنوعیت ورود خبرنگاران به تمرین اظهار داشت‌:‌ از روزی که من به پرسپولیس آمدم در تمرین به روی خبرنگاران و هواداران باز بود و فقط ۴۸ ساعت قبل از مصاحبه چون کار تاکتیکی می‌کنیم آن را پشت درهای بسته انجام می‌دهیم. این حق طبیعی ماست. اگر من مسئول هستم تمام هفته در درفشی فر باز است و فقط ۴۸ ساعت قبل از بازی تمرین پشت درب بسته انجام می شود.

درخشان در مورد شایعه علاقه اش به جذب حدادی فر و مسلمان گفت: من چه زمانی گفته‌ام قاسم حدادی فر و محسن مسلمان را می‌خواهم؟ این خبر دروغی است و دور از شخصیت پرسپولیس است که ما در جریان مسابقات با بازیکنی مذاکره کنیم. هر اتفاقی قرار است بیفتد در نیم فصل می‌افتد. به گل‌محمدی هم بگویید که نه من این کار را کرده‌ام و نه باشگاه و این خبر کذب است.

وی در مورد حق پخش تلوزیزیونی گفت: حق طبیعی فوتبال این مملکت است. باید برای درآمدزایی تلویزیون به فوتبال پول بدهد. مگر تلویزیون آگهی تبلیغاتی را مجانی پخش می‌کند؟ دوساعت برنامه‌شان را با فوتبال پر می‌کنند پس بحث درآمدزایی تیم‌ها هم مهم است و باید حق پخش پرداخت شود. این چالش انجام می‌شود تا آنها پول فوتبال را ندهند.

درخشان در مورد حضور دوربین‌ها و خبرنگاران در تمرینات پرسپولیس گفت: بحث ورود خبرنگاران با دوربین فقط باید به یک روز خاص اختصاص یابد. اینکه هر خبرنگاری هر روز که می‌خواهد با دوربین سر تمرین بیاید و بخواهد گزارش بگیرد تمرکز ما را به هم می‌زند و ما هم نمی‌توانیم سرویس خوبی به او بدهیم که آنها هر دقیقه و هر ساعت بخواهند گزارش بگیرند. ما عکاس هم داریم و می‌توانیم عکس‌ها را تامین کنیم. دوربین‌ها هم هروقت خواسته‌اند به تمرینات بیایند باید در یک روز خاص این کار انجام شود.

جانعلی مسئول رسانه‌ای پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید خبرنگاران برای حضور در تمرین باید از باشگاه تاییدیه بگیرند گفت: چنین بحثی ابلاغ نشده و ما اصلا از چنین موضوعی بی‌خبریم.




Share/Save/Bookmark