توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53478
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
قوانین مبارزه با مواد مخدر به روز می‌شود
رئیس‌کمیسیون اجتماعی مجلس از تدوین لایحه‌ای از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره معتادین خبر داد.
قوانین مبارزه با مواد مخدر به روز می‌شود
به گزارش خط نیوز؛ سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین لایحه‌ای در ستاد مبارزه با موادمخدر درباره به روزسانی قوانین موجود درباره مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این لایحه در روزهای آینده به مجلس ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این لایحه مراحل بررسی نهایی خود را در ستاد طی می‌کند، افزود: طبق اظهارات رابط پارلمانی ستاد مبارزه با مواد مخدر، این لایحه قانون موجود را در بخش‌هایی دستخوش تغییرات کرده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس با اعلام اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر قول داده تا دو هفته آینده لایحه‌ای را که تدوین کرده به مجلس ارائه کند، عنوان کرد: در لایحه‌ای که ستاد به مجلس ارائه می‌کند، به معتادان به عنوان بیمار نگاه شده و دستگاه‌هایی تعریف شدند تا فعالیت بازپروری معتادان را بر عهده گیرند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در لایحه تدوین شده مجازات‌های جایگزین برای جرائم ارتکابی از سوی معتادان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طبق اطلاعاتی که از ستاد کسب کردیم نکات مثبتی در لایحه‌ای که تدوین شده درباره معتادین گنجانده شده است که امیدواریم این لایحه هرچه سریعتر به مجلس ارائه شود تا در کمیسیون این لایحه را بررسی کنیم.
Share/Save/Bookmark