توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52226
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کی‌روش: برد «فرگی تایم‌مان» را به فرگوسن تقدیم می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برد مقابل مراکش را به سرمربی پیشین و اسطوره‌ای شیاطین سرخ تقدیم کرد.
کی‌روش: برد «فرگی تایم‌مان» را به فرگوسن تقدیم می‌کنیم
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران جمعه‌شب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده بازی (5+90) با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش بگذرد. کارلوس کی‌روش این برد را که در «فرگی تایم» به‌ثبت رسید به سرمربی اسطوره‌ای پیشین شیاطین سرخ که چندی پیش دچار خونریزی مغزی شد، تقدیم کرد. تیم تحت‌هدایت سرالکس متخصص برد در دقایق پایانی بازی بود.

کی‌روش که سال‌ها دستیار فرگوسن در منچستریونایتد بود، به نشریه «سان» گفت: این برد ما شبیه به برد در «فرگی تایم» بود و آن را به سر الکس تقدیم می‌کنم. از زمانی که سر الکس بیمار شده، نتوانسته‌ام او را ببینم، اما به‌زودی او قدرت لازم را به‌دست خواهد آورد و من هم فرصتی برای ملاقاتش پیدا خواهم کرد. برای دیدن فرگوسن به انگلیس خواهم رفت و او را در آغوش خواهم کشید. فرگوسن مردی بزرگ و دوستی فوق‌العاده است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که شاگردانش با برد مقابل مراکش و با توجه به تساوی دو تیم اسپانیا و پرتغال مقابل یکدیگر، اکنون صدرنشین گروه B هستند، تصریح کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

ایران ساعت 22:30 چهارشنبه‌شب در بازی دوم خود از گروه B جام جهانی 2018 در ورزشگاه کازن‌ آره‌نای شهر کازان به مصاف اسپانیا می‌رود و پنج روز پس از آن هم در شهر سارانسک به دیدار پرتغال خواهد رفت. یک پیروزی در این دو بازی می‌تواند ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی برساند.
Share/Save/Bookmark