توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63396
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
سرمربی تیم هندبال کرمانشاه:
حمایت شویم، به لیگ برتر صعود می‌کنیم
حمایت شویم، به لیگ برتر صعود می‌کنیم
سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه گفت: اگر اسپانسر داشته باشیم و مسئولین کمک کنند، می‌توانیم به لیگ برتر هندبال کشور صعود کنیم.

عبدل جانفروززاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطعی شدن صعود تیمش به دوربعدی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار کرد: در هفته هفتم رقابت‌های این لیگ با برتری که برابر تیم لرستان کسب کردیم، به فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله اول لیگ توانستیم صعودمان را به دور بعدی قطعی کنیم.

وی افزود: هفته آینده آخرین دیدار خود در مرحله اول لیگ را برابر تیم همدان برگزار می‌کنیم و یک دیدار معوق هم برابر تیم مریوان داریم که اگر در این دیدارها پیروز شویم، به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تیمش از وجود بازیکنان بومی خوبی برخوردار است، عنوان کرد: اکثر بازیکنانی که در این تیم داریم، در رده سنی جوانان و نوجوانان هستند، اما علیرغم نداشتن تجربه چندان در زمین و مقابل تیم‌های صاحب نام خوب عمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین استانی کمک کنند و یا اسپانسری داشته باشیم تا برای دور بعدی رقابت‌ها بتوانیم چندبازیکن باتجربه جذب کنیم، می‌توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

جانفروززاده اعلام کرد: درحال حاضر تمام هزینه‌های حضور تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال، توسط هیات استان پرداخت می‌شود و چون هیات توانایی مالی چندانی ندارد، نمی‌توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم.

رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال کشور، با حضور 30 تیم در قالب چهار گروه درحال برگزاری است که تیم هیات فوتبال کرمانشاه با تیم‌های همدان، سنندج، لرستان و مریوان هم گروه است.

پس از پایان مرحله اول این رقابت‌ها، از هرگروه سه تیم به دور بعدی صعود می‌کند.
Share/Save/Bookmark