توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51416
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
ساعی تنها گزینه روی میز پولادگر/ امتحان پس داده در انتظار "وتو"ی توافق‌نامه
حضور دوباره هادی ساعی در راس تیم های ملی در حالی منوط به تصمیم سیدمحمد پولادگر است که شنیده ها حاکی از آن است که برخی ها نمی خواهند این اتفاق برای تکواندو محقق شود.
ساعی تنها گزینه روی میز پولادگر/ امتحان پس داده در انتظار "وتو"ی توافق‌نامه
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدت‌ها است که کارشناسان معقدند که تیم ملی تکواندو به فردی با تجربه و به نوعی بزرگتر نیاز دارد که در هر شرایطی بتواند کمک حال سرمربی تیم ملی باشد. به همین دلیل بعد از انتخاب فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی زمزمه حضور هادی ساعی به عنوان مدیرفنی تیم های ملی در بین اهالی رسانه‌ها و خانواده تکواندو شنیده شد، اما با وجود گذشت نزدیک به 2 ماه هنوز چنین اتقاقی رخ نداده و مشخص نیست که چرا این تصمیم درست تا کنون رخ نداده است! این در حالیست که برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که حضور هادی ساعی در این بخش حتی به تائید و تصویب کمیته فنی هم رسیده اما متاسفانه مذاکرات بین پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و پرافتخار المپین ایران تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

اما اصل ماجرا و تاخیر در انتصاب هادی ساعی به کجا باز می‌گردد؟ هادی ساعی می خواهد مسئولیت کلی تیم های ملی را برعهده داشته باشد، اما پولادگر گویا هنوز برای تغییر در راس سازمان تیم های ملی به جمع‌بندی لازم نرسیده و محل اختلاف دو طرف در واقع در بخش و نوع همکاری است.

البته با فلش بلک به گذشته همه چیز قابل اثبات است هر چند رئیس فدراسیون برای حفظ منافع با کسی شوخی ندارد و آنچه به صلاح تیم ملی باشد را انجام می دهد، اما در این بین هستند افرادی که چسبیده به فدراسیون هستند و حضور هادی ساعی تمام منافع آنها را به خطر می‌اندازد و قطعا جایگاه خود را که اصلا هم در حد و شان آنها نیست را از دست می دهند. حالا همین افراد به تکاپو افتاده‌اند که هرطور شده مانع از حضور ساعی پرافتخارترین المپین ورزشی ایران در راس سازمان تیم های ملی شوند. در واقع در تلاش هستند تا با مداخله توافق بین ساعی و پولادگر را "وتو" کنند. صد البته شایعه مذاکره با نفراتی چون سیروس رضایی، حسن ذوالقدر و ... نیز از سوی همین افراد منتشر شده، غافل از اینکه ساعی تنها گزینه روی میز پولادگر است و بدون شک نباید فراموش کرد، هادی ساعی و رضا مهماندوست در هر مقطعی که کنار تکواندو ایران بوده‌اند، روزهای خوب به شراغ تکواندو ایران آمده است.

به زعم اغلب کارشناسان بهترین گزینه برای ریاست سازمان تیم های ملی هادی ساعی است، چرا که اتفاقات و حواشی تیم‌های ملی (اختلافات شدید بازیکنان تیم ملی و کادرفنی) در طول این چند سال اخیر نشان داده آنهایی که پر ادعا بوده‌اند هیچ گاه نتوانسته‌اند نقش خود را به خوبی در این پست ایفا کنند و به پایان خط رسیده‌اند. به هر حال پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو این روزها نشان داده که حاضر است برای موفقیت تکواندوی کشورمان گام‌های مثبتی بردارد و جلساتی مکرر با هادی ساعی، نشان از این دارد که رئیس فدراسیون تکواندو در تلاش است تا با حضور هادی ساعی در کنار تیم ملی تکواندوی زمین خورده دست روی زانوی خود گذاشته و از روی زمین بلند شود. به هر حالا با اتفاقات مثبت تکواندو می تواند به سمت کسب موفقیت حرکت کند اما اینکه چرا افرادی از داخل فدراسیون نمی خواهند تکواندو روز خوش ببیند، جای سئوال دارد؟

در پایان امیدواریم هر چه برای تیم ملی و موفقیت آن لازم است رغم خورده و بتوانیم بعد از یکی دو سال نتایج ضعیف، علاقمندان به تکواندو شاهد خبرهای خوبی از تیم ملی باشند.
Share/Save/Bookmark