توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28656
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱
انتقاد احمدی مقدم از سریال "انقلاب زیبا"
انتقاد احمدی مقدم از سریال "انقلاب زیبا"
فرمانده نیروی انتظامی برند سازی را موضوعی دانست که ناجی هنر تا حدی به آن رسیده و گفت: پلیس به سینما متعرض نیست اما هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی و به دست نیاوردن گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می دهد.

به گزارش خط نیوز ؛سردار اسماعیل احمدی مقدم در بازدید از موسسه ناجی هنر با اشاره به لزوم تدوین سند راهبردی برای "ناجی هنر" در راستای توسعه فیلم و سریال ها در نیروی انتظامی، گفت: از درون این سند می توانیم مجموعه ای برای سیاستگذاری داشته باشیم که بر پایه اصول و مبانی امنیت کشور، نیروی انتظامی در فعالیت های هنری می بایست سیاست های به روزی اتخاذ نماید.

احمدی مقدم به سریال " انقلاب زیبا" که هم اکنون از شبکه یک در حال پخش است، اشاره کرد و گفت: گرچه این سریال داستان و تکنیک خوبی دارد اما پلیس در این سریال عقب نشان داده شده و پلیسی را به تصویر کشیده که حتی کمترین ابزار و امکانات پلیسی ندارد و از شگردهای پلیسی بی بهره است.

او با بیان اینکه نمی توانیم تمام عناصر مد نظر پلیس خود را در یک فیلم و یا سریال بگنجانیم، گفت: اقتدار در حوزه های مختلفی چون، ابزار و امکانات، تکنولوژی و توجه به بعداجتماعی شالوده نیروی انتظامی است و باید به عنوان عنصری مشترک در تمام فیلم ها و سریال های تولید شده ناجا وجود داشته باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: پیام های متفرقه و متشتت باعث پراکنده شدن ذهن مخاطب و بی اثر شدن آنها می شود.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه پلیس به سینما متعرض نیست، گفت: هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی و به دست نیاوردن گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می دهد؛ فیلم ها باید انعکاس اقتدار، حقیقت، باور پذیری، تدبیر و عقلانیت و مردمی بودن پلیس باشند و در این راستا می توان از ظرفیت ها و سوژه های پلیسی استفاده کنیم.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه رقابت با خارج از کشور باید نگاه غالب ما در تولیدات رسانه ای پلیسی باشد، گفت: می توانیم با کشورهای پیرامونی همکاری کرده و به نتایج موفقی دست یابیم؛ استفاده از تصاویر واقعی در فیلم ها و سریال ها می تواند موثر باشد.

فرمانده ناجا گفت: از فیلم سازان داخلی حمایت می کنیم و با سازندگان خارجی رقابت داریم.
Share/Save/Bookmark