توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43171
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
نوشاد عالمیان: در ریو بدنبال کسب بهترین نتیجه هستم
تهران- ایرنا- «نوشاد عالمیان» ملی پوش المپیکی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان تاکید کرد که در بازی های المپیک ریو 2016 بدنبال کسب بهترین نتیجه است.
نوشاد عالمیان: در ریو بدنبال کسب بهترین نتیجه هستم
به گزارش خط نیوز؛ نوشاد عالمیان در گفت و گو باایرنا، گفت: شرایط جسمی و روحی خوبی دارم و خدا را شکر تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشته و به حد نصاب آمادگی رسیده ایم.
وی درباره برگزاری اردوی 10 روزه چین و همچنین حضور در تورنمت های جهانی ژاپن و کره که باعث شد رنکینگ جهانی وی بهبود یابد، گفت: برنامه ها، مسابقات و اردوهای المپیکی که فدراسیون تنیس روی میز برای ما تدارک دیده بود، بسیار خوب اجرا شده و توانست بر روند بازی من تاثیرگذار باشد.
عالمیان درباره شناخت از رقبای خود در بازی های المپیک ریو اظهار داشت: اکثر بازیکنان رقیبم را می شناسم؛ حریفان را آنالیز کرده ایم و می دانیم که بازی های سختی پیش روی داریم.
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان درباره پیش بینی اش از عملکرد خود در دیدارهای المپیک گفت: پیش بینی سخت است ولی واقعا سعی می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و اولین بازی را ببریم.
هنوز قرعه کشی مسابقات انجام نشده اما رنکینگ نوشاد عالمیان در بازی های المپیک 51 است.
براساس جدول بازی ها، 48 بازیکنی که در رنکینگ های یک تا 48 قرار دارند در مسابقات مقدماتی استراحت خواهند داشت. از بین رنکینگ های 49 تا 80، نیز 16 نفر برتر بازی ها وارد مرحله اصلی می شود.
نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری سه ورزشکار رشته تنیس روی میز هستند که با کسب سهمیه المپیک ریو 2016 در این رویداد بزرگ ورزشی جهان به رقیبان خود مسابقه خواهند داد.
سی و یکمین دوره المپیک با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار برای رقابت در 28 رشته از 15 مرداد ماه در شهر بندری ریو دوژانیرو آغاز می شود و تا 31 همین ماه ادامه دارد.
کاروان المپیک ایران با 64 ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها حاضر خواهد شد و در 14 رشته به مصاف حریفان می رود.
ملی پوشان ایرانی در رشته های تیراندازی ، تیرو کمان ، والیبال ، شنا ، تنیس روی میز ، تکواندو ، قایقرانی ، بوکس ، دوچرخه سواری ، شمشیربازی ، کشتی آزاد و فرنگی ، وزنه برداری و جودو در المپیک به رقابت می پردازند.
Share/Save/Bookmark