توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37321
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
تذکر نماینده مردم تهران در مجلس به رئیس جمهور:
به جای افتتاح پروژه های ملی درهفته دولت به فکر افتتاح دفتر BBC هستند
رسایی با اشاره به اصل 98 قانون اساسی بیان کرد: طبق این اصل، تفسیر قانون اساسی و همچنین بر اساس اصل 99 نظارت بر عهده شورای نگهبان است، لذا نمی‌دانیم علت اینکه رئیس‌جمهور به مباحث فرعی می‌پردازد آن هم در این اوضاع شاید بیشتر برای پرت کردن حواس مردم از ناکارآمدی‌های موجود در آستانه هفته دولت است.
به جای افتتاح پروژه های ملی درهفته دولت به فکر افتتاح دفتر BBC هستند
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه ۵۹۸، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در نشست علنی خانه ملت و در جریان بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تذکری ضمن انتقاد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور در ارتباط با شورای نگهبان اظهار کرد: رئیس‌جمهور در سخنان خود گفته است مجلس اول که شورای نگهبان نداشت بهترین مجلس بود در حالی که من می‌خواهم از شورای نگهبان دفاع شود.

وی با اشاره به اصل ۹۸ قانون اساسی بیان کرد: طبق این اصل، تفسیر قانون اساسی و همچنین بر اساس اصل ۹۹ نظارت بر عهده شورای نگهبان است، لذا نمی‌دانیم علت اینکه رئیس‌جمهور به مباحث فرعی می‌پردازد آن هم در این اوضاع شاید بیشتر برای پرت کردن حواس مردم از ناکارآمدی‌های موجود در آستانه هفته دولت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دولت در آستانه هفته دولت پروژه ای برای افتتاح ندارد و فقط به فکر افتتاح دفتر بی بی سی و سفارت انگلیس است و ما باید به این جمله امام خمینی(ره) توجه داشته باشیم که هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذاست، مفسد است.

رسایی در ابتدای سخنان خود در پیشنهادی درباره طرح مذکور خاطرنشان کرد: طبق آمار دیوان محاسبات ۱۴ نفر در دولت و در رده وزیران و معاون رئیس‌جمهور بازنشسته داریم که به تبع این میزان در رده‌های معاون وزیر و مدیر کل‌ها بیشتر می‌شود.
Share/Save/Bookmark