توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35620
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۴
طرح ممنوعیت استفاده از روبنده در هلند و سکوت خفت بار مدعیان دموکراسی
طرح ممنوعیت استفاده از روبنده در هلند و سکوت خفت بار مدعیان دموکراسی
سرویس فرهنگ خط نیوز؛ هلند طرح ممنوعیت استفاده از روبنده را تصویب کرد.
دولت هلند، پس از تصویب طرح وزارت کشور برای ممنوعیت روبنده، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «استفاده از البسه پوشاننده صورت در آینده در موسسات آموزشی و بهداشتی، ساختمان‌های دولتی و وسایل نقلیه عمومی قابل قبول نیست»

در حالی که جمهوری اسلامی ایران از سوی مدعیان دموکراسی به نقض حقوق بشر متهم و وجود حجاب توسط اراذل رسانه ای غرب نوعی محدودیت محسوب می شود، اقدام دیکتاتور مآبانه دولت هلند بار دیگر نشان داد که تفسیر حقوق بشر در غرب، براساس مفاهیم حقیقی نبوده و استفاده از این لفظ تنها برای ایجاد فشار بر کشورهای مستقل و ایجاد امپراتوری فرهنگی شیطانی در جهان است.

سالهاست در کشورهای اروپایی شاهد ایجاد محدودیت های عجیب و غریب برای مسلمانان هستیم که هیچگاه از سوی روشنفکران داخلی وابسته نقد نشده است.
این در حالی است که کوچکترین رفتار در حکومت اسلامی ما برای تکریم فرهنگ ناب و مترقی اسلام مورد نقد  قشر غرب زده ی خوباخته قرار می گیرد اما وقتی پای بدمستیهای قانونی! نظام سلطه به میان می آید شبه روشنفکران داخلی محترمانه سکوت می کنند و غیر محترمانه در خفقان فرو می روند.

این برای نخستین بار نیست که اعمال قوانین دیکتاتورمآبانه در اروپا و آمریکا علیه باورهای مذهبی مردم شکل می گیرد و بهانه های مختلفی را نیز برای آن ایجاد می کنند.
Share/Save/Bookmark