توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37330
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
جام واگنر لهستان - 2015؛
تیم ملی ایران برابر لهستان شکست خورد
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در جام واگنر لهستان به مصاف میزبان مسابقات رفت و در پایان نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
تیم ملی ایران برابر لهستان شکست خورد
به گزارش خط نیوز به نقل از مشرق، از ساعت ۲۲:۰۰ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار جام واگنر لهستان به مصاف لهستان قهرمان لیگ جهانی رفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

تیم ایران در ست های اول و سوم و چهارم با نتایج ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۰ نتیجه را به میزبان مسابقات واگذار کرده و موفق شد ست دوم را ۲۵-۱۸ به سود خود پایان دهد.

در دیدار اول امروز ژاپن موفق شد با نتیجه ۳-۱ فرانسه را شکست دهد. ژاپنی ها ست اول را ۲۵-۲۰ واگذار کردند اما با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ در سه ست متوالی به برتری دست یافتند.

برنامه ادامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران:

دوشنبه دوم شهریور
ساعت ۲۰:۳۰؛ دیدار ایران – ژاپن

به گزارش مشرق، جام واگنر در واقع حکم مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی را دارد زیرا تیم ایران برای حضور شایسته در جام جهانی ژاپن (۱۷ شهریور تا ۱ مهر) نیاز به دیدارهای تدارکاتی داشت تا هم بازیکنان و هم کادر فنی با نقاط ضعف و قوت ملی پوشان آشنا شوند. تیم ملی سپس راهی روسیه می شود تا چند مسابقه تدارکاتی نیز آنجا برگزار کند. شاگردان کواچ دو مسابقه با تیم ملی والیبال این کشور و یک دیدار با هلند که برای اردو در این کشور حضور دارد، انجام خواهد داد و نهم شهریورماه به ایران باز خواهد گشت.
Share/Save/Bookmark