توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29780
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کارلوس: دشمنی برخی هواداران با کاسیاس طبیعی است
دفاع چپ برزیلی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید اینکه برخی از هواداران این تیم خواهان کنار رفتن ایکر کاسیاس از ترکیب اصلی کهکشانی‌ها هستند را موضوعی عادی می‌داند.
کارلوس: دشمنی برخی هواداران با کاسیاس طبیعی است
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، روبرتو کارلوس در واکنش به حواشی فراوانی که اخیراً درباره عملکرد ایکر کاسیاس، سنگربان و کاپیتان رئال مادرید به وجود آمده، هم‌تیمی پیشین خود را جزو بهترین‌های دنیا در پست خودش خواند و دشمنی برخی با او را طبیعی دانست.

کارلوس که در ۱۱ سال حضورش در رئال مادرید بازی در کنار کاسیاس را هم تجربه کرد، در خصوص هو شدن کاسیاس ۳۳ ساله از سوی هواداران رئال مادرید، به نشریه آس گفت: ایکر یکی از ستون‌های باشگاه‌ است. او ۱۵ سال پیراهن رئال مادرید را به تن کرده و جام‌ها و موفقیت‌های فراوانی به همراه آن کسب کرده است. او یک الگو است، یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ.

وی افزود: اینکه گاهی اوقات برخی در موضع دشمنی با برخی بازیکنان ظاهر می‌شوند بسیار طبیعی است اما کاسیاس در رئال مادرید اعتبار فراوانی دارد.

مدافع پیشین رئال مادرید در خصوص عملکرد کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در این فصل با توجه به تغییراتی که در ترکیب کهکشانی‌ها به وجود آمده است اظهار داشت: آنچلوتی مربی طراز اولی است و می‌تواند در تیم تعادل برقرار کند. او فصل پیش هم توانست این کار را انجام دهد و من مطمئنم که این فصل هم مانند فصل گذشته تعادل را در تیم ایجاد می‌کند. او رئال مادرید را به جایی که بخواهد می‌رساند. برای آنچلوتی احترام فراوانی قائلم. امیدوارم رئال امسال با او یازدهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کند.
Share/Save/Bookmark