توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53026
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
آفتاب یزد: بعد از ۵ سال کارنامه دولت هیچ است
روزنامه اصلاح‌طلب حامی دولت نوشته است کارنامه داخلی و سیاست خارجی دولت بعد از پنج سال تقریبا هیچ دستاورد چشمگیری نداشته است.
آفتاب یزد: بعد از ۵ سال کارنامه دولت هیچ است
به گزارش خط نيوز، یک روزنامه اصلاح‌طلب حامی دولت نوشت کارنامه داخلی و سیاست خارجی دولت بعد از پنج سال تقریبا هیچ دستاورد چشمگیری نداشته است.

در عرصه خارجی و داخلی دولت از یک بی‌برنامگی کاملا مشهود رنج می‌برد و تقریبا تمام آنچه را که دولت طی حدود پنج سال گذشته به عنوان موفقیت و دستاورد به رخ کشیده و کارنامه موفق دولت بیان می‌کرد یا از بین رفته یا در حال سقوط است.

با نگاهی به عرصه سیاست خارجی علیرغم هزینه‌های بسیار زیاد و رها کردن برخی از آرمان‌ها به امید گشایش امور، تقریبا دستاورد چشم‌گیری نداشت.

اگر به واقع دوستان در دولت واقعیت‌ها را بپذیرند و به توجیه مسائل نپردازند و مثلا ایستادگی اروپا در مقابل آمریکا و احیانا حمایت روسیه و چین را باز بیان نکنند، که خود بهتر می‌دانند رویای شیرینی بود که در واقعیت اتفاق نیافتاده و نخواهد افتاد و برجامی که پنج سال دولت تمام وقت خودرا برای نشان دادن آن توافق بعنوان کارنامه‌ای درخشان به مردم معرفی کرده، به توافقی بی‌جان تبدیل شده است که فقط چند عکس یادگاری حاصل آن بود.

در عرصه داخلی نیز در زمینه‌های مختلف بی‌برنامگی، ناتوانی و روزمرگی و اتلاف منابع و وقت مردم بیداد می‌کند. اصرار استفاده از حلقه دوستان و البته ناکارآمد و ناتوان توسط ریاست محترم دولت و عدم ایجاد تغییر آنان با توجه به مشکلات فراوانی که حاصل عملکرد این حلقه است و هر روز بدتر می‌شود و ملت را از دولت و رئیس‌آن دورتر می‌کند، جای نگرانی فراوان دارد.

هیچ‌کدام از اعضای دولت پاسخگوی مشکلات بوجود آمده در حوزه خود نیست. یا مشکلات را توجیه می‌کنند، یا قبول ندارند و یا اگر هم قبول دارند آنها را حاصل از گذشته می‌دانند و فراموش کرده‌اند که حدود پنج سال است دولت و مملکت در دستان با کفایت! آنان است.

منبع:فارس
Share/Save/Bookmark