توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62846
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مطرح کرد:
سپاهان با تاکتیک منحصر به فردش گل دوم را زد/ زوج دیاباته و قائدی کشنده است
سپاهان با تاکتیک منحصر به فردش گل دوم را زد/ زوج دیاباته و قائدی کشنده است
ادموند اختر معتقد است که اگر استقلال در ادامه مسیر خود با حاشیه روبرو نشود، می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد.

ادموند اختر پیشکسوت تیم قوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ برتر را شاهد بودیم. دو تیم بدون هیچ ترسی از جدول، به رقابت پرداختند و بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند. دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما استقلال در این بازی روند خوبی را داشت و بازی زیبایی را ارائه داد. اگر در ادامه حاشیه گریبان‌گیر استقلال نشود، این تیم می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال توانستند هماهنگی خوبی به دست آورند و یکدیگر را در زمین خوب پیدا کنند. به نظر من مصدومیت سیاوش یزدانی در روند کار تاثیر خیلی زیادی نگذاشت و تیم سپاهان روی تاکتیک منحصر به فرد خود، کارش را پیش برد و در نهایت به گل رسید.

اختر درباره زوج دیاباته - قائدی در خط حمله استقلال گفت: واقعا این زوج جزو کشنده‌ترین زوج‌های خط حمله استقلال هستند و از سرعت و تکنیک و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و در این چند هفته عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. مهدی قائدی اگر وارد حاشیه نشود می‌تواند در ادامه مسیر درخشانی را برای خود به ارمغان بیاورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان در این مدت یک روند کاملا رو به رشد را داشتند و این مساوی چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. این بازی مسائل منحصر به فرد خودش را داشت و با این نتیجه اتفاق خاصی در جدول رخ نمی‌دهد.

او در پایان گفت: استراماچونی تاثیر خودش را در استقلال گذاشته است و ما هم به عنوان هوادار دوست داریم که استقلال در ادامه راه عملکرد موفق خود را داشته باشد و بتواند نتایج مورد نظر را کسب کند و بعد از مدت‌ها بتواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark