توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55826
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
جزئیات جدید از حمله شامگاهی نظامیان صهیونیست به جنوب غزه
منابع رژیم صهیونیستی فاش کردند افسر اسرائیلی که شب گذشته در جریان یورش نظامی به جنوب نوار غزه به هلاکت رسید، پست حساسی در ارتش رژیم داشته بود.
جزئیات جدید از حمله شامگاهی نظامیان صهیونیست به جنوب غزه
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد افسر اسرائیلی که شامگاه یکشنبه در درگیری با رزمندگان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس کشته شد، درجه سرهنگ دو داشته و پست مهم و حساسی در یگان نخبه(ویژه) ارتش رژیم اسرائیل داشته است.

این شبکه صهیونیستی اذعان کرده است افسر کشته شده که به سبب سمت حساسی که داشت، با نام رمزی «م» فرمانده بزرگی در یگان نخبه(ویژه) ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. علت اینکه به نام این افسر اشاره نشده، این است که تل‌آویو نمی‌خواهد با افشای نام یگان وی، ماهیت و جزئیات عملیاتش برملا شود.

برخی منابع هم اعلام کرده‌اند افسر کشته شده در درگیری مسلحانه شامگاه یکشنبه 20 آبان با مقاومت فلسطین در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه، فرمانده یکی از گردان‌های کماندویی ویژه ارتش رژیم اسرائیل بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که افسر کشته شده در درگیری مسلحانه شب گذشته با مقاومت فلسطین در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، فرمانده یکی از گردان‌های کماندویی ویژه ارتش بوده است. برخی منابع نام نظامی کشته شده را یوسی عمیر 44 ساله فرمانده تیپ گولانی از مهمترین یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند.

بیانیه جنبش حماس درباره درگیری مستقیم رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس درباره درگیری مسلحانه شب گذشته رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه یکشنبه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه مسجد شهید اسماعیل ابو شنب در عمق سه کیلومتری شرق خان یونس شده و نور برکه از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین قسام را ترور کردند و پس از اینکه عملیات آن ها لو رفت، مبارزان مقاومت آن‌ها را تعقیب کرده و با آن‌ها درگیر شدند که در پی آن جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از این نیروها کرده و شرق خان یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و مبارزان مقاومت در حال مقابله با اشغالگران صهیونیست هستند.

پیروزی بزرگ مقاومت در برابر ارتش رژیم صهیونیستی

سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس هم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت شکست عملیات نفوذ نظامیان دشمن و کشته شدن یکی از افسران ارشد آن،‌پیروزی بزرگ برای مقاومت است.

واکنش جهاد اسلامی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی هم در بیانیه‌ای تاکید کرد مقاومت فلسطین با شجاعت تمام و تصمیم متحد و هماهنگی عالی با یگان تروریستی متجاوز صهیونیست مقابله کرد.

در این بیانیه آمده است رزمندگان مقاومت و در راس آنها گردان‌های قسام و گردان‌های القدس همچنان در آماده باش کامل به سر می‌برند و این ثبات میدانی بر آمادگی و هوشیاری دائمی آنها و اینکه سلاح آن در تمام میادین شرافت و فداکاری آماده است، تاکید می‌کند.

جهاد اسلامی ادامه تهدیدهای رژیم صهیونیستی را سبب افزایش همبستگی و وحدت و انسجام و آمادگی مقاومتی دانسته است که از پشتیبانی ملت فلسطین برخوردار است.

داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم تصریح کرد گروه‌های مقاومت برای مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه، با هم متحد شده‌اند و مقاومت سپری برای حمایت از ملت فلسطین است.

وی عملیات شب گذشته مقاومت فلسطین را دلیل و نشانه‌ای بر وحدت و یکپارچگی و هوشیاری آنها برای مقابله با دشمن صهیونیستی دانست.

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به هلاکت این افسر صهیونیست از خدماتی که به گفته وی به ارتش اشغالگران کرده بود، تقدیر کرد.

لیبرمن گفته است ارتش اسرائیل برای عبرت گرفتن از این حادثه، تحقیقاتی را آغاز کرده است.
Share/Save/Bookmark