توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40886
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
از عواقب نتایجی که می‌گیریم آگاهم
نویل: فقط ۶ هفته از آمدنم به والنسیا می‌گذرد اما برایم آگهی فوت نوشته‌اند!
سرمربی تیم فوتبال والنسیا پس از درج شکستی دیگر در کارنامه‌اش اعتراف کرد که می‌داند چه سرنوشتی در انتظار اوست.
نویل: فقط ۶ هفته از آمدنم به والنسیا می‌گذرد اما برایم آگهی فوت نوشته‌اند!
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال والنسیا شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌سوم لالیگا برای نهمین بار از زمانی که گری نویل سرمربی‌اش شده است، در کسب پیروزی ناکام ماند، چون با یک گل در خانه رئال بتیس تن به شکست داد.

نویل که بعد از باخت 7 بر صفر برابر بارسلونا در جام حذفی بیش از پیش تحت‌فشار قرار گرفته است و اکنون شاگردانش با فاصله‌ای 29 امتیازی نسبت به کاتالان‌ها در رده دوازدهم جدول قرار دارند، گفت: من قبل از اینکه هدایت والنسیا را قبول کنم گفتم که عملکردم در پایان یک بازه زمانی پنج ماهه مورد ارزیابی و قضاوت واقع خواهد شد، اما بعد از تنها شش هفته همه شروع به قضاوت درباره عملکرد من کرده‌اند و برخی‌ (رسانه‌ها) هم برایم آگهی فوت نوشته‌اند.

کاپیتان پیشین منچستریونایتد ادامه داد: قبول دارم که عملکرد والنسیا در دو بازی اخیرش ضعیف و مستحق شکست بوده است، اما واقعیت این است که این‌ها فقط دو شکست بوده‌اند. خودم از عواقب خوب نتیجه نگرفتن آگاهم. چیزی که برای همه اهمیت دارد، نتیجه است. می‌دانستیم که نتیجه بازی‌مان ممکن است با یکی دو اتفاق تعیین شود، اما این اتفاقات به نفع ما رقم نخورد.

نویل افزود: مرز میان موفقیت و شکست خیلی باریک است. شکی نیست که در شرایط این‌چنینی حفظ اتحاد تیم مهمترین چیز است. همه اعضای تیم ما از این وضع ناراحت هستند. هیچ چیز بر وفق مراد ما پیش نمی‌رود هرچند نمایش‌مان در خانه حریف بد نبود. من به کارم ادامه می‌دهم و همچنان به توانایی تیمم ایمان دارم. اینکه میان من و مالکان باشگاه درباره آینده‌ام چه چیزهایی گفته می‌شود، میان خودمان می‌ماند.

سرمربی خفاش‌ها در پایان تأکید کرد: ما باید هرچه سریع‌تر این روند را تغییر دهیم و من به اهمیت موضوع واقف هستم. توضیح دادن دلیل شکست سخت است. قطعاً این وضعیت تغییر خواهد کرد.

والنسیا چهارشنبه این هفته در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برای رقم زدن یک معجزه برابر بارسلونا به میدان می‌رود. شاگردان نویل در بازی رفت با نتیجه 7 بر صفر به بارسا باختند.
Share/Save/Bookmark