توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51695
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
تاج: می‌خواهیم بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان به حداقل برسد/ امسال سال تفاهم با صداوسیما است
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: امسال سال تفاهم با صداوسیما است و فکر می‌کنم بعد از سال‌ها اولین سالی است که فوتبال حق قانونی خود را از تلویزیون می‌گیرد.
تاج: می‌خواهیم بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان به حداقل برسد/ امسال سال تفاهم با صداوسیما است
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در مراسم افتتاحیه کلاس‌های آموزش مربیگری A آسیا در مشهد اظهار داشت: خوشحالم که بیش از هزار نفر برای گرفتن مدرک A آسیا آمده‌اند. در واقع همه برای درک مطلب آمدند و نه برای اخذل مدرک. بحث کارگروهی کردن این آموزش‌ها مهم است که بتوانیم در لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم و سوم بهره بگیریم و در هر شرایطی مانند برد، باخت مسائلی پیش نیاید که شرایط نامناسبی را برای فوتبال ما رقم بزند.

وی ادامه داد: از آستان قدس هم تشکر می‌کنم که یک ورزشگاه شکیل و خوب را ایجاد کردند، این ورزشگاه مایه مباهات برای کشورمان است. امیدوارم 3-4 ورزشگاهی که امسال در کشور افتتاح می‌کنیم بتواند بنیه ما را از حیث ورزشگاه در سراسر کشور قوی بکنند.

تاج افزود: امسال سال جام جهانی و جام ملت‌های آسیاست و تیم امیدمان هم در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می‌کند. 3 باشگاه‌مان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درگیر هستند، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین ما دنبال این هستیم که در ادامه جوانگرایی در لیگ برتر، این برنامه را در لیگ‌ آزادگان و لیگ‌های دسته یک و دو انجام دهیم هرچند ممکن است این کار در ابتدا یک مقدار سخت باشد. انشاءالله بحث استانداردسازی و مجوز حرفه‌ای AFC را جدی‌تر دنبال خواهیم کرد و قطعا با توجه به الزاماتی که AFC دارد فشار بر روی باشگاه بیشتر خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امسال می‌خواهیم میزان بدهی‌های باشگاه‌ها به بازیکنان به حداقل برسد و برای قرارداد‌های سال آتی به مربیان و بازیکنان که در لیگ برتر و لیگ یک هستند یک بخشنامه‌ای ارائه خواهد شد که یک راهنما در این بخش است. امیدوارم با این ویژگی‌ها باشگاه‌های ما بتوانند بدون بدهی و گرفتاری مسیر خودشان را ادامه دهند. امسال سال تفاهم با صداوسیما است و فکر می‌کنم بعد از سالها اولین سالی است که فوتبال حق قانونی خود را از تلویزیون می‌گیرد و اگر این اتفاق نیفتد به نظر من منطقی‌ترین کار تعطیلی فوتبال است ولی امیدواریم که این اتفاق به خوبی و خوشی به سرانجام برسد.
Share/Save/Bookmark