توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28475
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
قاضی پور در نطق میان دستور:
قیمت خودروها باید ۳۰ درصد کاهش یابد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت خودرو، گفت: افزایش قیمت خودرو در حالی اتفاق افتاده که تحقیق و تفحص مجلس نشان می دهد قیمت خودروها باید ۳۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ نادر قاضی‌پوردر نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ تیر) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود یا تسلیت سالگرد شهادت امام علی (ع) گفت: در راه پیروی از این امام بزرگوار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و رهنمودهای امیرالمومنین در این زمان به ما نشان می دهد از ولی فقیه خود پیروی کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مردم ایران گفت: امیدواریم ملت ایران در روز قدس با تمام قدرت برای دفاع از شهیدان بی دفاع غزه در راهپیمایی روز قدس حضور یابید.

وی ادامه داد:اگر کشورهای اسلامی دعوت امام خمینی(ره) را اجابت می کردند امروز از رژیم اشغالگر قدس اثری باقی نمی ماند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تشکر از نیروهایی مسلح و اطلاعاتی و امنیتی گفت: کسانی که شب و روز برای حفظ امنیت مرزها و شهرها تلاش می کنند قابل تقدیر هستند.

وی با اشاره به حضورعسگری‌آزاد جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در نشست غیر علنی هفته گذشته مجلس گفت: ایشان با صحبت هایشان تمام قوانین مجلس شورای اسلامی را زیر سئوال برد و ادعا داشت قوانین قابلیت اجرایی ندارند.

قاضی پور افزود: استخدام مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی، استخدام ناظران گندم، تبدیل وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، تبدیل وضعیت استخدامی بازرسان صنعت و معدن و جذب کسانی که در آزمون های استخدامی وزارت کشور و وزارت نفت پذیرفته شده اند باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات عسگری آزاد نشان از بی قانونی وی و رییس جمهور که فرماندهش است دارد و این‌ها هم مثل دولت قبل فوق قانون شده اند زیرا قانون فقط باید با قانون لغو شود قانون هرچقدر بد باشد از بی قانونی دکتر روحانی بهتر است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزرای ارتباطات، تعاون و کار و رییس جمهور، گفت: چرا از حقوق کارگزارن مخابرات دفاع نمی کنید، چرا نسبت به اجرای ماده ۱۰ قانون کار مصوبه مجلس در خصوص اعطای شرایط ویژه به مشاغل سخت و زیان آور کارگران اقدام نمی کنید. چرا مانع از افطاری های گران قیمت دولت، شرکت های دولتی و شبه دولتی که از بیت المال هزینه می کنند نمی شوید زیرا هزینه کردن این پول ها با این روش ها حرام است.

وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت نگذارد آلومینیوم المهدی با این وضعیت واگذار شود، چرا با آنکه ارز پایین آمده و به گفته رییس جمهور تورم این همه کاهش یافته است قیمت خودرو دوباره افزایش یافته است در حالی که تحقیق و تفحص مجلس نشان می دهد قیمت خودروها باید ۳۰ درصد کاهش یابد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه به مشکل آب اشاره کرد و گفت: مشکل آب مشکل مدیریتی است و قبل از اینکه مشکلات اجتماعی در کشور ایجاد شود آنرا حل و فصل کنید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزرای مسکن، راه و شهرسازی و نفت گفت: قرار شد سال ۱۳۸۸ راه آهن ارومیه افتتاح شود اما ۵ سال است که چنین اتفاقی نیفتاده و این پروژه تعطیل شده است. قرار بود در ۲۲ بهمن سال ۹۱ شهرهای مرزی اهل سنت ارومیه گازرسانی شوند در حالی که گازرسانی استان آذربایجان غربی از میانگین کشوری کمتر است.
Share/Save/Bookmark