توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61955
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
ورود کمیسیون عمران مجلس به افزایش قیمت بلیت پروازها / سوء‌مدیریت‌‌ در تنظیم بازار‌
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با جدیت و حساسیت ویژه تا افزایش قیمت بلیت پروازها را پیگیری می‌کند.
ورود کمیسیون عمران مجلس به افزایش قیمت بلیت پروازها / سوء‌مدیریت‌‌ در تنظیم بازار‌
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با جدیت و حساسیت ویژه افزایش قیمت بلیت پروازها را پیگیری می‌کند و در این زمینه جلسات متعددی با مسئولان فرودگاه‌های کشور تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی برای ساماندهی فرودگاه اردبیل انجام شده است افزود: خوشبختانه برخی زیرساخت‌های لازم در فرودگاه اردبیل با پیگیری‌های انجام شده اتفاق افتاده ‌که این امر شایسته قدردانی است.
وی تصریح کرد: در حوزه عمران فرودگاه‌های اردبیل از جمله ترمینال اقدامات خوبی انجام شده است و پیگیری‌های لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز فرودگاه‌های اردبیل برنامه‌ریزی انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالبات مردم توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود بیان کرد: نمایندگان مجلس همواره خدمت‌گذار مردم بوده و تلاش می‌کنند تا دغدغه‌ها و مشکلات مردم را برطرف کنند.

از عقب افتادن سفر رئیس‌جمهور به اردبیل خوشحال نیستیم

وی با اشاره به اینکه از عقب افتادن سفر رئیس جمهور به اردبیل خوشحال نیستیم اظهار کرد: امیدواریم این سفر هرچه زودتر اتفاق بیافتد و رئیس جمهور جمهور در استان اردبیل حضور یابد.

بدری تصریح کرد: مطالبات مهمی از رئیس جمهور داریم که از جمله می‌توان به تامین زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای و آب شرب است که امید می‌رود در سفر رئیس جمهور اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

وی اظهار کرد: مشکلات معارض کشت و صنعت مغان قبل از واگذاری باید حل می‌شد و بنده به عنوان نماینده مردم استان در مسئله کشت و صنعت مغان ورود پیدا کرده و بحث تفحص را مورد اجرا قرار داده و بر روی قیمت کشت و صنعت مغان حساسیت ویژه‌ای دارم.

زیرساخت‌های پروژه پل هیر به صورت کامل تکمیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: روند عملیات اجرایی پل شیشه‌ای هیر خوب بوده و تمام زیرساخت‌های این پروژه بر اساس بازدیدی که معاون رئیس جمهور انجام داده انجام خواهد شد.

بدری از قول مساعد معاون رئیس جمهور برای تکمیل تمامی زیرساخت‌های این پروژه خبر داد و بیان کرد: این مجموعه گردشگری برای ما یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

وی از تلاش امام جمعه و استاندار اردبیل و مسئولان و متولیان استان اردبیل تشکر و قدردانی کرد و گفت: بسیاری از مسئولان در اتمام این پروژه نهایت تلاش را انجام داده‌اند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: از اجرا کنندگان پل هیر کمال تشکر را دارم که به صورت جهادی این پروژه را اجرا کردند.

بدری افزود: با راه‌اندازی پل هیر تحول عظیمی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه به وجود می‌آید و شاهد حضور گردشگران زیادی در منطقه خواهیم بود.

آمارهای ارائه شده اشتغال باید واقعی باشد

بدری گفت: باید آمارهای ارائه شده در مورد ایجاد اشتغال به صورت واقعی باشد و در این زمینه از استاندار و مسئولان مربوطه می‌خواهیم آمار را به صورت واقعی ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از مشکلات مهم منطقه بیکاری است که ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف اولویت‌ اساسی است و باید همگان به این موضوع توجه کنند.

وی با بیان این که مطالبه اساسی جوانان منطقه اشتغال‌زایی است افزود: نیاز است در راستای توسعه اشتغال اقدامات اساسی انجام داده شود و در این زمینه تسهیل روند سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است.

بدری بیان کرد: بنده حاضرم اقداماتی که انجام داده‌ام در طول این سه سال برای همگان بیان کنم و این اقدامات را برای همگان و مردم اطلاع‌رسانی کنم.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل از لحاظ عمرانی نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌ها خوب عمل کرده و وحدت و همدلی خوبی وجود دارد تا اردبیل در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

راه‌های اردبیل از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند

بدری با اشاره به این که راه‌های اردبیل از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم برای برخی راه‌های استان از ردیف اعتبار ملی در نظر بگیریم که این امر حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: ساماندهی جاده‌های استان اولویت اساسی است و در سفر رئیس جمهور یکی از مطالبات اساسی از رئیس جمهور ساماندهی جاده‌های استان اردبیل خواهد بود.

وی با بیان این که اردبیل ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف دارد افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا اردبیل در مسیر پیشرفت قرارگ یرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اختصاص قیر رایگان را در اردبیل خوب ارزیابی کرد و گفت: در اختصاص قیر رایگان در استان اردبیل اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی بیان کرد: امروز که در سال چهارم هستم خدا را شاکرم که در پیشگاه خدا و مردم شرمنده نشدم؛ مردم قدرشناس استان علی رغم مسائل مختلف معیشتی لطف و محبت دارند و من قدردان این محبتشان هستم.

بدری تصریح کرد: تلاش کردم و خواهم کرد ارتباطم با مردم همواره حفظ کنم. به مسائل و دغدغه های مختلفشان در زمان مقتضی ورود کنم و بدون ملاحظه کاری و سیاسی کاری طرف مردم باشم و از جانب آنها سخن بگویم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تمام توان به صورت شبانه روزی اهداف و برنامه های توسعه ای استان را دنبال کردم و با توجه به این که دستاوردها و توفیقات در برخی حوزه ها چشمگیر بوده؛ طبیعتا در برخی حوزه ها با مشکلاتی مواجه شدیم و توفیقات حاصل شده با برنامه ریزی های صورت گرفته تطابق کامل نداشت.

وی اظهار کرد: واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی باید به صورت کاملا قانونی انجام گیرد و در خصوص نحوه واگذاری این شرکت نیز دو موضوع مورد توجه مسؤولان و نمایندگان استانی بوده که یکی از آن‌ها اهلیت فرد خریدار و دیگری قیمت‌گذاری این شرکت بوده که مزایده اول به دلیل عدم اهلیت فرد خریدار فسخ شد.

بدری افزود: با توجه به بحث جدی بر روی نحوه قیمت‌گذاری این شرکت کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی تشکیل یافته و بررسی های جدی بر روی این موضوع با جمع آوری مدارک موجود انجام می‌شود و در طی ماه‌های آتی نتیجه نهایی این تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.
Share/Save/Bookmark