توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62945
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان:
پیگیر ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم هستیم
پیگیر ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم هستیم
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه از تصویب روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه در جلسه این شورا و پیگیری برای ثبت این روز در تقویم کشورمان خبر داد.

بهرام فاضلی زاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین "مرصاد" است، گفت: کرمانشاه نقطه آغاز و پایان هشت سال جنگ تحمیلی است و پرونده این جنگ ظالمانه در استان کرمانشاه و در یک عملیات غرور آفرین بسته شد.

وی افزود: عملیات "مرصاد" مُهر پایانی بر هشت سال جنگ تحمیلی بود و سالروز این عملیات همواره برای همه ایرانیان و بویژه کرمانشاهیان مایه مباهات و افتخار است.

فاضلی تصریح کرد: در همین راستا در جلسه امروز(8 دی) شورای فرهنگ عمومی استان مصوب شد که این روز به نام روز ملی کرمانشاه ثبت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: جلسات متعددی برای انتخاب روز ملی کرمانشاه در کارگروه های مختلف از جمله کارگروه اجتماعی استانداری برگزار شد و در نهایت با کار کارشناسی و مطالعه ثبت روز پنجم مرداد به نام روز ملی کرمانشاه در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسید.

فاضلی از ارسال این مصوبه به شورای فرهنگ عمومی کشور ظرف چند روز آینده خبر داد وافزود: با ارسال این مصوبه به شورای فرهنگ عمومی کشور، پیگیریهای ما برای ثبت این روز به نام روز ملی کرمانشاه و ثبت آن در تقویم کشور بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در صورت تصویب این روز به نام روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز به نام کرمانشاه در تقویم هم ثبت خواهد شد.
Share/Save/Bookmark