توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28583
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۷
رونمایی از جدیدترین دستاورد وزارت ارشاد فخمیه اعتدال
آقای جنتی! تا کی می‌خواهید آب در آسیاب دشمن بریزید؟
فیلمی با این مختصات مخرب و دروغ پردازانه، در دورانی مجوز اکران گرفت که به تعبیر رئیس جمهور قرار است "سینه ها از کینه ها پاک شود" و "دوستی جای دشمنی را بگیرد"!
آقای جنتی! تا کی می‌خواهید آب در آسیاب دشمن بریزید؟
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو , بعد از آن که فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" با اکران در جشنواره سی و دوم فجر اعتراضات گسترده ای را برانگیخت و بعد از هشدارهای مکرر مجلس مبنی بر لزوم اصلاح کلی این فیلم برای اکران عمومی، در روزهای اخیر شاهد صدور مجوز پخش این فیلم بودیم.

"عصبانی نیستم" که جزو سیاسی ترین فیلم های جشنواره اخیر فیلم فجر بود به وضوح به فتنه۸۸ می پردازد و علاوه بر تکه پرانی های متعدد سیاسی، در موارد بسیاری به تخریب ناجوانمردانه عملکرد دولت قبل و تطهیر و مظلوم نمایی چهره منحوس فتنه می پردازد. این فیلم چنان به تیزرهای سیاسی ضد نظام شبیه است که میزان مظلوم نمایی فتنه گران، تطهیر چهره فتنه ۸۸ و تخریب ناجوانمردانه دولت قبل در آن در به اوج خود رسیده است. تا انجا که می توان گفت "عصبانی نیستم"بیشتر به یک تسویه حساب سیاسی شبیه است تا یک فیلم صادقانه. و همین موارد است که موجب حمایت صریحانه رسانه های ضد نظام از این فیلم شده است و کاری کرده که آن ها "عصبانی نیستم" را و صراحت آن را بستایند.

البته نباید فراموش کنیم فیلمی با این مختصات مخرب و دروغ پردازانه، در دورانی مجوز اکران گرفت که به تعبیر رئیس جمهور قرار است "سینه ها از کینه ها پاک شود" و "دوستی جای دشمنی را بگیرد"!

جای تعجب است که علیرغم تذکرات جدی درباره لزوم اصلاح کلی این فیلم، چگونه شورای نظارت به این سادگی به صدور مجوز پخش این فیلم پرداخته و آن را برای اکران عمومی آماده می‌سازد. و چه بسا تخریب و توهین به دولت قبل و تطهیر تمام ناپاکی ها و خیانت های شوم فتنه و فتنه گران را تسهیل و در آستانه نگاه میلیونی مخاطبان قرار بدهد.

در هر صورت انتظار می رود وزارت ارشاد دولت "اعتدال" با مد نظر دادن واقعی و محسوس این واژه مبارک، از اکران این فیلم سریعاً باز ایستاده و پاسخ روشنی به حواشی و شائبه های "عصبانی نیستم" بدهد.
Share/Save/Bookmark